printlogo


کد خبر: 115577تاریخ: 1393/6/25 00:00
سرخط خبر

  مهدی عسگری سبزواری، مدیر بیمه ایران استان فارس با بیان اینکه سهم بیمه ایران از پرتفوی استان از 33 درصد به 43 درصد افزایش یافته است، درباره حق بیمه تولیدی صنعت بیمه اظهارداشت: ‌حق بیمه تولیدی استان نسبت به حق بیمه تولیدی درکشور از 4/1 درصد در سال 91 به 2 درصد در پارسال افزایش یافته است.
  در 4 ماهه نخست امسال 657 نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 632 نفر بود، 4 درصد افزایش یافته است.
  در نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران ۳۰ شرکت داخلی خدمات و محصولات امنیت اطلاعات را ارائه می‌کنند.
  محمود ملکوتی‌خواه، رئیس امور تولید بازرگانی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت:‌۴۰۰ میلیارد تومان به بحران آبی شهرها اختصاص یافته و اقدامات فوری خرید آب از چاه‌های بخش خصوصی برای برخی شهرها و روستاها صورت گرفته است.
  محققان دانشگاهی استانداردهای جدیدی را در حوزه ارتباطات وضع کرده و رادیویی در ابعاد کوچک‌تر از یک مورچه طراحی کرده‌اند که به باتری هم نیاز ندارد.
  در پی دامنه‌دار شدن بحران مالی شرکت بیمه توسعه، هیأت مدیره این شرکت سرانجام جواد سهامیان‌مقدم مدیرعامل سابق بیمه ایران را به عنوان مدیرعامل جدید برگزید.
  شرکت AT&T بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی آمریکا قصد دارد با پرداخت 5/48میلیارد دلار دایرکت تی وی را که در زمینه پخش ماهواره‌ای برنامه‌های تلویزیونی فعال است، خریداری کند.
  علی جباری، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، مصوبه دولت برای افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه برای محکومین دیه در جرائم غیرعمد را به نفع جامعه ارزیابی کرد و گفت: این مصوبه به طور غیرمستقیم به منابع صندوق کمک می‌کند.
  نخستین همایش روش‌های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذایی (بدون مواد افزودنی) با هدف هدایت پتانسیل تحقیقاتی کشور به سمت حل مشکلات صنایع غذایی 12 و 13 اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
  رؤسای سازمان ملی استاندارد ایران و اتاق اصناف به ترکیب اعضای شورایعالی توسعه صادرات غیر‌نفتی اضافه شدند.
  محسن جلال‌پور، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مجلس باید در بحث آب تصمیم کلی بگیرد و آب را به عرف برگرداند. دولت توان مدیریت آب و شرایط آن را ندارد و اگر آب را به بخش خصوصی برگرداند بازار آب ایجاد شده و آب ارزش پیدا می‌کند.
  سیدناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه مجموع مصرف 5 فرآورده نفتی در 5 ماه ابتدایی سال جاری به بیش از 33 میلیارد لیتر رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود مصرف بنزین نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش یابد.
  محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 400 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور داریم و اگر خیلی خوب عمل کنیم، 40 هزار میلیارد تومان می‌توانیم سالانه به این بخش اختصاص دهیم، تا 10 سال آینده پروژه کلنگ خورده داریم و باید بعد از اتمام اینها کلنگ جدید به زمین بزنیم.
  رام باگچاندانی، دبیر تکس مکس اتحادیه تاجران مستقر در دوبی گفت: اگر تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود، تجارت منسوجات در امارات می‌تواند دو برابر شود.
  محمدعلی ایلخانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به رشد یک درصدی پذیرش و ارسال بار همراه یا غیرهمراه مسافر گفت: فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد باید به محل دیگری منتقل شود.
  احمد مهدوی، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با انتقاد از تعریف نظام جدید تعرفه‌ای جدید ترکیه در واردات محصولات پتروشیمی از ایران، اعلام کرد: بزودی ایران از این سیاست جدید ترک‌ها به گروه دی 8 اعتراض خواهد کرد.
  محمدرضا توکلی، مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به افتتاح 1100 واحد مسکن مهر در هشتگرد گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
  ابراهیم بهادرانی، دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: ایران و رومانی در جایگاه مهمی از لحاظ ژئوپلتیک قرار گرفته‌اند و ایران در خاورمیانه و خلیج‌فارس است و رومانی نیز عضو اتحادیه اروپا است و از طریق این کشور می‌توان کالاهای ایرانی را به اروپا صادر کرد.
  قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات در 2 روز گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرد و با وجود اعمال سیاست‌های جدید به 100 هزار تومان رسید.


Page Generated in 0/0185 sec