بانک پاسارگاد 2 نشان آسیایی گرفت
بانک پاسارگاد، در اولین سال حضور خود در سیزدهمین دوره جایزه منابع انسانی حوزه آسیا و اقیانوسیه (Asia Pacific HRM Congress) موفق شد در زمره سازمانهای برتر قرار گیرد. به گزارش اخبار بانک، در این دوره که در کشور هندوستان، شهر بنگلور برگزار شد، بانک پاسارگاد، طبق ارزیابیهای صورت گرفته در حوزه سرمایهانسانی، موفق به دریافت 2 نشان در حوزههای سلامت (Maneging Health at Work) و بهترین سازمان برای فعالیت
(Best HR Organization to Work for) شد. گفتنی است این جایزه هر سال توسط «بنیاد آسیایی منابع انسانی» و با حضور متخصصان در حوزه سرمایه انسانی در کشور هند برگزار میشود. در این دورهها ضمن معرفی سازمانهای برتر، تجربههای و دستاوردهای مختلف درباره زمینههای مربوط به سرمایههای انسانی هر سازمان به اشتراک گذاشته میشود.
افزایش رضایت مشتریان و پذیرندگان کارتخوان بانک پارسیان
پس از بروزرسانی سختافزاری و نرمافزاری زیرساختهای فناوری شرکت تجارت الکترونیک، عملکرد فنی کارتخوانهای متصل به حسابهای بانک پارسیان موجب رضایتمندی مشتریان و پذیرندگان در هفتههای اخیر شده است. به گزارش اخبار بانک، مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان اظهار داشت: تغییرات و ارتقای سختافزاری و نرمافزاری زیرساختهای شرکت تجارت الکترونیک پس از استقبال گسترده هموطنان و افزایش حجم تراکنشها در اسفندماه ۹۲ و فروردین ماه ۹۳ ضروری بود. وی شرایط کنونی کارتخوانهای متصل به حسابهای بانک پارسیان را بسیار مناسبتر از سایر کارتخوانهای موجود در بازار ارزیابی کرد و افزود: رقبا از بهبود عملکرد کارتخوانهای بانک پارسیان در مدتی کوتاه ابراز شگفتی کردهاند.