printlogo


کد خبر: 115711تاریخ: 1393/6/25 00:00
تازه ها

حسن عباسی جلوی دوربین ملاقلی‌پور رفت
حسن عباسی، بازیگر مجموعه فیلم‌های دفاع مقدسی ظهر دیروز جلوی دوربین علی ملاقلی‌پور رفت. حسن عباسی، بازیگر مجموعه فیلم‌های آثار دفاع مقدسی خاطره‌انگیز دهه‌های 60 و 70 که پس از مدت‌ها با فیلمی از فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور فعالیت‌های سینمایی‌اش را از سر گرفته است، در فیلم قندون جهیزیه نقشی متفاوت را ایفا می‌کند. فیلمبرداری قندون جهیزیه از 11 شهریور آغاز شده است و روایت این فیلم قصه زن و شوهری است که درگیر ماجرایی برای اجاره خانه می‌شود و به هیچ عنوان نمی‌خواهد مکانی که در آن ساکن هستند را از دست بدهد. پیش از این علی ملاقلی‌پور از آماده‌سازی این فیلم سینمایی برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر خبر داده و عنوان کرده بود: به امید خدا اگر مشکلی در روند تولید این فیلم سینمایی پیش نیاید آن را برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده خواهیم کرد. ملاقلی‌پور افزود: قندون جهیزیه یک اثر اجتماعی است که ماجراهای جالبی در آن اتفاق می‌افتد. بنابراین گزارش علی ملاقلی‌پور در اولین تجربه سینمایی خود یک اثر اجتماعی را با نگاهی متفاوت در دستور کار خود قرار داده و می‌خواهد این فیلم را به تهیه‌کنندگی سعید سعدی تولید کند.

لطیفی و سعید سعدی پروانه ساخت گرفتند
شورای صدور پروانه‌ فیلمسازی ۳۵ میلیمتری در جلسه‌ چهارشنبه ۱۹ شهریور که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برای ۳ فیلم سینمایی پروانه‌ ساخت صادر کرد. به گزارش تسنیم، فیلم‌های «اسب سفید پادشاه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمدحسین لطیفی، «تقصیر من نیست» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن‌دوست و «عادت نمی‌کنیم» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و نویسندگی سارا سلطانی و ابراهیم ابراهیمیان از شورای صدور پروانه فیلمسازی، پروانه‌ ساخت دریافت کردند.

«آقا معلم و بچه‌ها» به شبکه پویا می‌آیند
شبکه پویا به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید مجموعه انیمیشن «آقا معلم و بچه‌ها» را پخش خواهد کرد. به گزارش سینماپرس این مجموعه ۲۶ قسمتی روایتگر ماجراهای دانش‌آموزان مدرسه‌ای روستایی با یک معلم و 5 کلاس ابتدایی است. کارشناسان امور تربیتی توجه به مفاهیم اجتماعی در نامگذاری شخصیت‌ها و انتخاب درست و بجای لهجه شخصیت‌های داستانی را از جمله ویژگی‌های مجموعه «آقا معلم و بچه‌ها» می‌دانند. مجموعه انیمیشنی «آقا معلم و بچه‌ها» به کارگردانی علی درخشی در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از روز دوشنبه  ۲۴ شهریورماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ شاهد تماشای این مجموعه جذاب از شبکه پویا باشند.

سیروس مقدم: رهبری «پایتخت» را سریالی ایرانی دانستند
«سیروس مقدم» گفت: در عیادتی که از مقام معظم رهبری داشتم، ایشان پایتخت را اثری ایرانی دانستند و فرمودند روابط سالم خانواده‌های ایرانی و فرهنگ ایرانی در این اثر به خوبی دیده می‌شود. به گزارش مشرق، سیروس مقدم درباره عیادتی که از مقام معظم رهبری داشت، گفت: خیلی خوشحال شدم که ایشان را سالم و سلامت دیدم و روی گشاده ایشان برای ما قوت قلب بود. وی در ادامه گفت: ایشان در این دیدار از یکی از سریال‌هایی که خیلی تعریف کردند و بنده استفاده کردم، همین سریال پایتخت بود. اول اینکه بنده را شناختند که برایم جای خوشحالی زیادی دارد و تعریف کردند و گفتند، سریال‌های شما را پیگیر هستم که سریال‌های بسیار ایرانی است و به فرهنگ ما و مردم و زندگی ایرانی بسیار نزدیک است. مقدم اظهار داشت: من هم از ایشان پرسیدم که کدام سریال‌هایم را می‌فرمایند و ایشان گفتند که پایتخت‌ها را پیگیری کرده‌ام و روابط سالم بین خانواده‌های ایرانی و شئونات یک خانواده ایرانی در این سریال‌ها رعایت شده است. به مسؤولان صداوسیما هم گفته‌ام که این سریال‌ها الگوی خوبی برای سریال‌سازی است. از مردمی بودن سریال هم تعریف کردند که من خیلی خوشحال شدم. وی در ادامه درباره ساخت سری چهارم پایتخت نیز توضیح داد: قطعا سری چهارم این مجموعه ساخته نمی‌شود ولی در صحبت‌هایی که با آقای دارابی، معاون سیما و آقای فرجی، مدیر شبکه یک داشته‌ایم، قرار است سریال نوروزی این شبکه را کارگردانی کنم. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فقط آقای تنابنده به همراه یک تیم مشغول نگارش فیلمنامه هستند و قرار است سریالی در اشل پایتخت اما متفاوت از آن داشته باشیم.
 


Page Generated in 0/0161 sec