printlogo


کد خبر: 125282تاریخ: 1392/11/27 00:00
اخبار كوتاه

تدوین سریال نوروزی «خوب، بد، زشت»
علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده «خوب، بد، زشت» گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد کار تصویربرداری این سریال نوروزی به پایان رسیده و گروه و عوامل تولید در لوکیشن منزل دایی بهادر در شریعتی مشغول کار هستند. وی افزود: بهرام دهقانی به‌طور همزمان کار تدوین این مجموعه تلویزیونی را انجام می‌دهد و از اواخر هفته نیز صداگذاری و ساخت موسیقی آن آغاز می‌‌شود.سبط‌احمدی در گفت‌وگو با تسنیم از اضافه شدن نیلوفر خوش‌خلق، ایمان صفا و عباس محبوب به سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» خبر داد و گفت: از چند روز دیگر بازی این هنرمندان در این مجموعه شروع می‌شود. «خوب‌، بد،‌ زشت» به کارگردانی منوچهر هادی یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که با نگاهی طنز به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع نگاه می‌کند، در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان‌ها در جامعه دارد. در این سریال علاوه بر امین حیایی، بازیگرانی نظیر مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری و شهین تسلیمی نیز ایفای نقش می‌کنند. سریال «خوب‌، بد‌، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی‌، تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی و نویسندگی محسن کیایی و علیرضا کوچکی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۹۳ شبکه دو تهیه خواهد شد.

«جامه دران» به تدوین رسید
تدوین دو اپیزود فیلم سینمایی «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی آغاز شد. فیلمبرداری دو اپیزود این فیلم در تهران و شمال کشور روز 29 بهمن ماه به پایان می‌رسد و هم‌اکنون حسن حسندوست کار تدوین را آغاز کرده است. به گزارش مهر،فیلمبرداری اپیزود سوم هم اردیبهشت ماه 93 انجام خواهد شد. «جامه‌دران» موضوعی اجتماعی دارد و از روی رمانی به همین نام نوشته ناهید طباطبایی ساخته می‌شود. مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به حقایقی تازه درباره زندگی او پی می‌برد. «جامه‌دران» در تهران،‌ شمال و غرب کشور ساخته می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده سید جمال ساداتیان است.

رونمایی از مستند «جای خالی»
مراسم رونمایی از مستند «جای خالی»، آخرین ساخته سفیرفیلم پیرامون فرهنگ عمومی دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در سه دانشگاه برگزار می‌شود. این مراسم که همزمان در شیراز و همدان نیز برگزار می‌شود، با حضور اساتید و کار‌شناسان حوزه فرهنگ عمومی رأس ساعت ۱۴ در تالار ابوریحان بیرونی دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز می‌شود. همچنین مراسم رونمایی در شیراز و همدان، به ترتیب رأس ساعت ۱۵:۳۰ در تالار فجر دانشگاه شیراز و ر‌أس ساعت ۱۴:۳۰ در تالار شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود. کمیل سوهانی، کارگردان «جای خالی» در این مستند در مصاحبه با اساتید و کار‌شناسان مختلف عرصه فرهنگ، در جست‌وجوی معنا و طرح صحیح مساله فرهنگ عمومی بوده است. سوهانی با «جای خالی» توانست برنده فانوس بلورین بهترین اثر در بخش نقد درون گفتمانی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شود.

«خرس» در تماشاخانه مشایخی روی صحنه رفت
شایان افکاری، کارگردان تئاتر، نمایشنامه «خرس» از نوشته‌های موفق آنتوان چخوف را روی صحنه برد. از جمله کار‌های گذشته این کارگردان می‌توان به زورو محاکمه می‌شود، خاکستری و مردان بیوه اشاره کرد. در این نمایش آزاده آقاجانی، اشکان هورسان و مهسا جندقی به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی هر شب ساعت 20 به اجرای عموم در خواهد آمد. از چهارشنبه (23بهمن) به مدت 30 شب، نمایش خرس روی صحنه می‌رود.

Page Generated in 0/0064 sec