printlogo


کد خبر: 126967تاریخ: 1393/7/26 00:00
تازه ها

«آرایش غلیظ» میلیاردی شد
وطن امروز: با نزدیک شدن به ماه محرم سینما رونق خود را از دست خواهد داد اما در هفته‌ای که گذشت سینماها با فروش نسبتا خوبی مواجه بودند. تاکنون«آتش بس2» در میان 4 فیلمی که اواخر شهریورماه اکران شده است صدرنشین گیشه به شمار می‌آید و با فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است. فروش این فیلم در سینماهای تهران به یک میلیارد و 700 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان به 810 میلیون تومان رسیده است. رقم فروش شهرستان فیلم با توجه به اینکه فیلم در شهرستان دیرتر از تهران اکران شده است قابل توجه است. فیلم «آتش بس2» در 26 سینمای تهران و 20 سینمای شهرستان هم‌اینک نمایش داده می‌شود. فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی از تمی کمدی برخوردار است و آنگونه که صاحبان فیلم به فروش فیلم معتقد بودند نتوانست رضایت آنها را جلب کند. این فیلم در سینماهای تهران به فروش بالای  700 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان‌ها به فروشی نزدیک به 300 میلیون تومان رسیده است. «خواب‌زده‌ها» در 40 سینمای سراسر کشور اکران شده و تاکنون به فروش یک میلیاردی رسیده است.  در این میان فیلم «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و در تهران  به فروش حدود 750 میلیون و در شهرستان‌ها هم به فروش 250 میلیون تومان رسیده است. اکران این فیلم هم‌اکنون در 18 سینمای تهران و 16 سینمای شهرستان ادامه دارد.  فیلم زنانه «خانوم» آنگونه که باید نتوانست با مخاطب ارتباط برقرار کند البته این فیلم از حضور بازیگران مطرحی  بهره برده است اما با این وصف فروش چندانی نداشت و میزان فروش آن در سینماهای تهران و شهرستان حدود 450 میلیون تومان بوده است که رقم قابل توجهی با توجه به هزینه‌های فیلم نیست. این فیلم در 23 سینما در حال اکران است.  اما فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی از چهارشنبه (23 مهرماه) اکران شد. این فیلم در دو روز اول با استقبال مواجه شد  و در سینما آزادی سانس فوق‌العاده داشت. تاکنون 17 سالن سینما فیلم را به اکران درآورده‌اند و ظرف دو روز با فروش 40 میلیون تومانی مواجه شد. اکران فیلم  «ساکن طبقه وسط» در شهرستان‌ها در هفته جاری  
آغاز می‌شود.

پخش سریال «پازل» با موضوع هسته‌ای
سریال «پازل» به کارگردانی ابراهیم شیبانی از امروز ۲۶ مهرماه هر شب از شبکه یک پخش می‌شود. محمد پیرهادی، تهیه‌کننده سریال «عامل سوم» در گفت‌وگو با تسنیم، از تغییر نام این سریال به «پازل» خبر داد و گفت: این سریال از شنبه 26 مهر ماه از شبکه اول سیما پخش می‌شود. وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده پخش این سریال از ساعت 22:15 از شبکه یک سیما انجام می‌شود. «پازل» داستانی درباره خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند. جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند. در واقع این سریال کشف برنامه‌ریزی برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران را نمایش می‌دهد که نهادهای مسؤول سعی می‌کنند این طرح خرابکارانه را توسط افراد متخصص مدیریت و مهار کنند. رضا کیانیان، آرش مجیدی، محسن بهرامی، شقایق فراهانی و ماه چهره خلیلی از بازیگران این سریال هستند.

110 سالگی اکبر عبدی
پس از توانایی اکبر عبدی در ایفای نقش‌های مختلف و ایفای نقش زن‌پوش  در چهار فیلم مختلف، این بار  اکبر عبدی  در نقش پیرمردی 110 ساله در فیلم «آدم باش» مجید جوانمرد بازی خواهد کرد.  اکبر عبدی چند روز قبل با مجید جوانمرد برای فیلم «آدم باش» قرارداد بست تا یکی از نقش‌های اصلی فیلم او را بازی کند. عبدی در این فیلم گریمی کاملا متفاوت دارد و نقش پیرمردی 110 ساله را ایفا خواهد کرد. پیش از این، نیوشا ضیغمی به عنوان یکی از بازیگران اصلی با پروژه سینمایی‌ «آدم باش» قرارداد بسته بود و مذاکرات هنوز برای جذب یک بازیگر شاخص برای ایفای نقش اول مرد فیلم ادامه دارد. قرار است فیلمبرداری «آدم‌باش» هفته اول آبان‌ماه در تهران کلید بخورد و در ادامه، گروه عازم شمال کشور خواهند شد. «آدم باش» در ژانری متفاوت نسبت به سایر آثار پیشین جوانمرد و به قصد حضور در جشنواره فیلم فجر امسال ساخته می‌شود.


Page Generated in 0/0138 sec