printlogo


کد خبر: 126991تاریخ: 1393/7/26 00:00
اخبار

ایران در میان بحران‌های جهانی و منطقه‌ای ثبات کامل دارد
علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار رمضان عبدالله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به تحولات و وضعیت کشورهای مختلف منطقه‌ای و جهانی، گفت: ایران در میان این بحران‌های جهانی و منطقه‌ای ثبات کامل و امنیت دارد و حتی تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران بی‌اثر شده است. به گزارش تسنیم، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حتی برخی کشورهایی که در گذشته علیه ایران در شورای امنیت موضع‌گیری می‌کردند، امروز با تحولات ایجاد شده و قدرت جمهوری اسلامی ایران حاضر به ادامه روند گذشته نیستند و ایران نشان داده که اهل مذاکره بوده و خواهان صلح و آرامش است. وی با اشاره به وضعیت جهان اسلام و منطقه، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها شکست خورده و به نتیجه نرسیده است. در یمن، سوریه، لبنان، غزه و فلسطین نمونه‌های جدی و مشخصی وجود دارد که با پیروزی همراه بوده و ایران به عنوان قدرتی بزرگ و تاثیرگذار نقش مهم خود را ایفا کرده است.

ناامنی را به دشمنان نظام تحمیل می‌کنیم
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای وحدت در حسینیه شهیدان میرحسنی تیپ تکاور 110 سلمان اظهار داشت: بر شماست که با غیرت و تعصب و ایمان و شجاعت و رشادت‌تان از امنیت و آزادگی و حریت این خطه دفاع کنید. نظام اسلامی به فضل الهی توانسته‌ در نبرد با قدرت‌های بزرگ جهانی اراده امت‌های اسلامی را بر آنها تحمیل کند و اجازه به ثمر نشستن سیاست‌های ضداسلامی و ضدانسانی را به آنها ندهد و قدرت‌ آنها را تحقیر کند. به گزارش فارس، سردار سلامی با بیان اینکه هنر نظام جمهوری اسلامی ایران شکستن ابهت و هیمنه قدرت‌های پوشالی و فراری دادن آنها از کشورهای اسلامی است، گفت: ‌ما توطئه‌های دشمنان را می‌فهمیم و هرگز تن به این آرزوی دشمن نمی‌دهیم و نمی‌گذاریم آنها ثروت‌های ما را غارت کنند؛ فقر و ناامنی را به درون کشورهای آنها منتقل می‌کنیم. این راه شهید شوشتری و همه طوایف و عشایر کشور است. مردمانی بزرگ که صاحب آرزوهای بلند هستند، این راه را امروز بیش از هر زمان دیگری ادامه می‌دهیم زیرا دشمنان ما امروز از هر زمان دیگری ضعیف‌تر هستند. وی خاطرنشان کرد: برای دفاع از آرزوها، آرمان‌ها و آزادی و استقلال کشور خود هیچ نگرانی نداریم زیرا همین ملت شجاع و همیشه در صحنه با اتحاد و انسجام گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

برخی فکر می‌کنند فتنه 88 دعوا بود و تمام شد
سید عزت‌الله ضرغامی در آیین اختتامیه دوازدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با اشاره به فتنه 88 و یارگیری دشمنان از همه اقشار به جز مداحان، عنوان کرد: آنجا فتنه ضربه می‌زند که به اوامر رهبران الهی بی‌توجهی شود. دشمن در فتنه از همه یارگیری کرد. از دانشگاه و نخبگان، روحانیون و کسانی که فکرش را نمی‌کردیم یارگیری کردند اما نتوانستند از مداحان اهل بیت‌(ع) یارگیری کنند.  به گزارش فارس، ضرغامی با اشاره به برخی جریانات مخرب و فتنه‌گران، بیان کرد: اگر حرفی دارید حداقل با دشمن مرزبندی کنید؛ برخی‌ها گمان می‌کنند فتنه دعوایی بود و الان تمام شده است اما واقعیت این است که فتنه 88 با هدایت خارج از کشور برای مقابله با نظام آمد.

هدف آمریکا در مذاکرات از میان بردن ژست ضدآمریکایی ایران است
محمد دهقان در نشست بزم اندیشه در مشهد مقدس که با موضوع بررسی وضعیت مسلمانان در عصر حاضر برگزار شد، اظهار کرد: تمام تحرکات آمریکایی‌ها  برای ایران است و فکر می‌کنند با این تحرکات به جایی می‌رسند ولی با این جنایت‌هایی که می‌کنند خداوند اراده کرده است و تمام برنامه‌هایشان از بین می‌رود. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای این است که ژست ضدآمریکایی ایران را از میان ببرد. به گزارش تسنیم، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: قبلا مرزی بین ما و استکبار نبود و انقلاب اسلامی این مرز را مشخص و بین ظالم و مظلوم مرز ایجاد کرد و آمریکایی‌ها با این جنایاتی که کرده‌اند چهره واقعی خود را نشان داده و در این مرزبندی و دشمنی که بین آمریکایی‌ها و ما بوده است، آمریکایی‌ها بین همه افراد دنیا شکست خورده‌اند. دهقان بیان کرد: آمریکایی‌ها چه در میان مسلمانان و چه در میان غیرمسلمانان منفور هستند اما ما در اسلام مرز مشخصی نداشتیم و جایی باید مشخص می‌شد، فرق ما در اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی است که سردمدارش عربستان است.


Page Generated in 0/0075 sec