printlogo


کد خبر: 127344تاریخ: 1393/8/3 00:00
اخبار

پایان کار ایران در پاراآسیایی با 120 مدال
مقام چهارمی برای کاروان ایران
کاروان ایران با دو مدال طلای سپهوند و رحمان و مجموع 120 مدال به کار خود در بازی‌های پارا آسیایی اینچئون پایان داد. در روز آخر بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، ایران صاحب 2 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز شد. در وزنه برداری و در وزن 107+ کیلوگرم سیامند رحمان وزنه 287 کیلویی را زد و ضمن شکستن رکورد جهان به میزان 2 کیلوگرم، قهرمان شد. منصور پورمیرزایی در همین دسته با 255 کیلوگرم نقره گرفت. در دوومیدانی، فرزاد سپهوند به مدال طلای پرتاب دیسک در کلاس F44 رسید. سیدحبیب حسینی در دوی 400 متر، علی الهی در دوی 1500 متر و مهرداد کرم‌زاده در پرتاب دیسک کلاس F42 نقره گرفتند و حسین سعیدی در دوی 400 متر کلاس T12 و پیمان نصیری در دوی 400 متر کلاس T20 به همراه مرضیه صدقی در پرتاب وزنه کلاس F53/54 صاحب مدال برنز شدند. با این حساب ایران با 37 طلا، 52 نقره و 31 برنز با مجموع 120 مدال در جایگاه چهارم بازی‌های پارا آسیایی ایستاد. ایران اگر یک طلای دیگر می‌گرفت، بالاتر از ژاپن در مکان سوم قرار می‌گرفت.در این رقابت‌ها چین با 174 مدال طلا، 95نقره و 48برنز و مجموع 317 مدال قهرمان این دوره از بازی‌ها شد، کره‌جنوبی با 71 مدال طلا، 62نقره و 77برنز و با مجموع 210 مدال در جایگاه دوم ایستاد و ژاپن با 38مدال طلا، 48نقره و 56برنز و با مجموع 142 مدال جایگاه سومی را به خود اختصاص داد. همچنین ازبکستان با 22طلا، 5نقره و 4 برنز و با مجموع 31 مدال در جایگاه پنجم قرار گرفت.به گزارش ایسنا، ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2010 گوانگجو با 80 مدال که شامل 27 طلا، 24نقره و 29برنز بود در رده چهارم قرار گرفته بود.

پروین: آقایان پرسپولیس را بفروشند تا کمتر زیرسؤال بروند
علی پروین در گفت‌وگویی درباره شکست پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: خوشحالم که بازی را نشان ندادند اما از شکست پرسپولیس متأسف شدم. پرسپولیس خوب یارگیری نکرده و این موضوع هم به خاطر بی‌پولی باشگاه بوده است. پرسپولیس واقعاً از نظر مهره ضعیف است. وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است باشگاه پرسپولیس در سال جاری به بخش خصوصی واگذار شود، عنوان کرد: ان‌شاءالله که این اتفاق رخ بدهد و این بار سرکار نباشیم. بیایند و باشگاه را بفروشند البته نه به من، چون نمی‌توانم این کار را انجام بدهم. بهتر است آقایان باشگاه را بفروشند و خیال خود را راحت کنند تا کمتر زیر سوال بروند! سرمربی و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پیشکسوتان پرسپولیس نمی‌توانند باشگاه را بخرند، چون بدهی این باشگاه زیاد است. باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوتان است اما می‌گویند باشگاه 150 میلیارد تومان بدهی دارد و 100 میلیارد تومان هم قیمت باشگاه است. این می‌شود 250 میلیارد تومان پول. شما می‌توانید 250 میلیارد تومان را بنویسید؟! پروین در واکنش به انتقادات از مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود تمام تصمیمات در باشگاه پرسپولیس را سیاسی می‌گیرد، گفت: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. مگر می‌شود یک نفر تصمیم‌گیری کند؟ یعنی برای سرمربی هم تصمیم‌گیری می‌کنند؟ اگر اینطور باشد این از بی‌عرضگی سرمربی است. متأسفانه در فوتبال ایران حرمت پیشکسوتان حفظ نمی‌شود و همه با هم بد هستند. اگر فوتبالی‌ها با هم خوب بودند وضع فوتبال ما این نبود و الان بالاتر از این بودیم اما هیچ‌وقت با هم نبوده‌ایم. نسل فوتبال ما عوض شده است. الان در فوتبال ما پول حرف اول و آخر را می‌‌زند. زمان ما پول نبود و می‌شد با بازیکن برخورد کرد ولی الان هر بازیکن 5 خبرنگار دارد و تا حرفی بزنی فردا در سایت‌ها علیه‌ات صحبت می‌کنند!

وینگادا یکشنبه به ایران نمی‌آید
کمیته فنی فدراسیون فوتبال 4 جلسه اخیر خود را به بررسی وضعیت تیم ملی امید اختصاص داده است. در آخرین جلسه کمیته فنی حبیب کاشانی، مدیر تیم ملی امید اعلام کرد روز یکشنبه هفته آینده نلو وینگادا که به مرخصی رفته باید در جلسه روز یکشنبه 4 آبان شرکت کند تا صحبت‌های او درباره تیم ملی امید شنیده شود. طی ایمیلی که فدراسیون فوتبال به وینگادا ارسال کرده از او خواسته شده به ایران بازگردد و روز یکشنبه در جلسه کمیته فنی شرکت کند اما سرمربی تیم ملی امید اعلام کرده به دلیل اینکه مدت زیادی به دور از خانواده بوده و به تازگی به کشورش بازگشته برای جلسه روز یکشنبه نمی‌تواند در تهران حاضر شود. این روزها تصمیمات فدراسیون فوتبال بسیار غیرقابل پیش‌بینی است و در هر جلسه اتفاق تازه‌ای می‌افتد. اگر کاشانی و مسؤولان کمیته فنی بتوانند رضایت حامی اصلی نلو وینگادا را دریافت کنند به احتمال فراوان کادرفنی تیم‌ملی امید دستخوش تغییر خواهد شد البته تا تشکیل جلسه بعدی کمیته فنی هیچ‌چیز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی می‌افتد.
 


Page Generated in 0/0145 sec