printlogo


کد خبر: 127353تاریخ: 1393/8/3 00:00
مرگ بر دروغ!

سیده‌آزاده امامی: باید «وجعلنا» بخوانیم و از خانه بیرون برویم، از ترس یک دیوانه که زنجیر پاره کرده است یا از ترس یک فتنه گر که با آن طرف آب هماهنگ است...
باید 4 طرف را بپاییم مبادا از گوشه‎ای، کناری، یک روانی حقیر رد بشود و عقده‌های روانی‎اش را بر سرمان خالی کند...
حالا چند روزی است که هوای نصف‎جهان ما اسیدی و مسموم شده است؛ مسموم از اسیدی که از دستان یک نامرد روانی این روزها بر سر و صورت بانوان نجیب شهر من پاشیده شده است و اسیدی‎تر از آن مسموم از سم دروغ‎های کثیف رسانه‎های هوچی‎گر و غوغاسالاری که با شایعات کثیف‎شان هم فضای ناامنی را دامن زده‎اند، هم اتهاماتی واهی به جریان‎های انقلابی و مذهبی نسبت داده‎اند.
روز چهارشنبه آقای روحانی در جمع مردم زنجان گفت: «مبادا که منکر را تنها به یک مسأله خلاصه کنیم و دروغ و تهمت، رشوه‌خواری و بورسیه تقلبی را منکر نپنداریم».
درود بر این کلام ایشان. اصلاً می‎خواهم بگویم «مرگ بر دروغ»! مرگ بر دروغی که بی هیچ سند و مدرکی انگشت آلوده اتهامش را به نیروهای مذهبی و حزب‎اللهی شهر اشاره رفته است! مرگ بر تهمتی که ندیده و نشناخته حکم به ارتباط این جنایت وحشیانه با آمران به معروف و ناهیان از منکر داده است!
این ماجرای اسیدپاشی برای خیلی‎ها نان داشت! هوا اسیدی بود و آب گل‎آلود و فرصت مهیا برای کفتارانی که مترصدند از آب گل‎آلود صید برگیرند و هرآنچه عقده که از احکام شریعت و پاسداران دیانت داشته‎اند، به این بهانه بیرون بریزند و هم به صورت اسلام و هم به صورت پاسداران اسلام چنگ بزنند. و عجیب که این زنجیره‎ای‎های دست‎آموز چه خوب در برابر اربابان رسوای خویش درس پس می‎دهند. از آن 11 سپتامبر لعنتی که آن گاوچران هفت‎تیرکش در خیمه‎شب‎بازی مسخره‎اش انگشت اتهام را به سمت مسلمانان گرفت- ولو به بهانه القاعده نامسلمان- و موج «اسلام‎هراسی» به راه انداخت، تا امروز هر گلوله‎ای که در یکی از بلاد مغرب‎زمین شلیک می‎شود دشمنان کینه‎توز اسلام بی‌هیچ سند و مدرکی و بی‌هیچ حکم محکمه‎ای نخست پای مسلمانان را به معرکه می‎کشند. نمونه‎اش همین تیراندازی اخیر در پارلمان کانادا که از راه نرسیده و ابتدا به ساکن پای یک مسلمان را به میان کشیده‎اند. مسلمان هم که نباشد، می‎گردند تا در شجره‎نامه‎اش یک عمه‎زاده مسلمان پیدا کنند، اگر آن هم نبود، همین‎که این فرد یک‎بار جواب سلام مسلمانی را داده باشد یا از مقابل یک محله مسلمان‎نشین رد شده باشد، کفایت می‎کند برای اثبات فرضیه‎های از پیش معلوم آنها! هرچند زمستان‎ها که رفته‎اند روسیاهی به زغال مانده است و معلوم شده کار، کار خودشان بوده تا افکار عمومی بی‎خبر و کم‎اطلاع خود را مثلا برای راه‎اندازی ائتلاف مضحک مبارزه با تروریسم یا مبارزه با داعش توجیه کنند!
حالا حکایت همین زنجیره‎ای‎های وطنی است که ورژن ایرانی این سرمشق را ناشیانه پیاده می‎کنند و اصلاً منتظرند چنین ماجرایی پیش بیاید تا اینها بی‌هیچ درنگی دستان آلوده‎شان را به سمت بچه‎های انقلاب نشانه روند و «حزب‎الله‎هراسی» و «بسیج‎هراسی» راه بیندازند و برای رفقای آن‎ور آبی‎شان سوژه و خوراک درست کنند! برای ما اصلاً عجیب نیست که چرا هر اتفاقی در این مملکت می‎افتد تیترها و تحلیل‎ها و گزارش‎های رسانه‎های یک جریان خاص به نحو کاملاً اتفاقی(!) و تصادفی(!) دقیقا شبیه همان خبرها و گزارش‎ها و تحلیل‎های آن‎ور آبی‎ها می‎شود! اصلا اینها را که بخوانی نیازی نیست BBC و  VOAببینی! نشد محض رضای خدا و محض خاطر دل ما یک موضوعی پیش بیاید و عده‎ای اینجا حرف‎های آنها را تکرار نکنند یا سرخط‎ها و کدهای آنها را دنبال نکنند! بعد هم اعتراض دارند که چرا به آنها به چشم عوامل آمریکا و انگلیس نگاه می‎کنیم(!) شاکی‎‎اند که چرا می‎گوییم بعضی رسانه‎ها با پول چرک و کثیف و نجس CIA و موساد و MI6 اداره می‎شوند! محض رضای خدا یک نمونه خلاف، یک مثال نقض نشان بدهند تا ما حرفمان را پس بگیریم! یک نمونه که این زنجیره‎ای‎ها حرف نظام و انقلاب را بیان کرده‎اند، نه اباطیل آن‎ور آبی‎ها را نشخوار!
بریده باد این دست‎ها و شکسته باد این قلم‎ها! قلم‎ها و دست‎هایی که از امکانات این انقلاب نوش می‎کنند و به جان حافظان این انقلاب نیش می‎زنند.
حافظانی که بارها بسان طلبه شهید علی خلیلی جان بر سر احیای فرایض دین نهاده‎اند و از همین جماعت هوچی‌گر مزدور ندایی برنخاسته است، درعوض بارها شهید تهمت‎های ناجوانمردانه آنها شده‎اند در چنین وقایعی! همان بانوی انقلابی و محجبه‎ای که متأسفانه قربانی این جنایت شد، کافی است برای روسیاهی این جماعت مزدور. مرگ بر این‎همه دروغ، مرگ بر این‎همه تهمت!
 اما از دستگاه قضا انتظار می‎رود در کنار اشد مجازاتی که بر عامل این جنایت وحشیانه اعمال خواهد کرد، تا دیگر کسی هوس چنین اقدامات جنون‎آمیزی به سرش نزند، عقابی سخت هم بر دروغگویانی مقرر کند که ضمن ایجاد شایعه و دامن زدن به فضای ناامنی در جامعه، ناجوانمردانه به جوانمردانی بهتان زدند که اگر تا به امروز دین و ناموس این ملت و مملکت از تعرض بدخواهان کینه‎توز مصون و در امان مانده، به یمن وجود ایشان بوده است، اگرنه تا به حال بر سر این ملت همان می‎رفت که بر سر همسایگان شرقی و غربی‎مان رفته است، تا دیگر کسی جرأت موج‎سواری بر این فضاهای مسموم و چنگ‎اندازی به صورت اسلام و انقلاب و پاسداران انقلاب را پیدا نکند.

 


Page Generated in 0/0063 sec