printlogo


کد خبر: 127381تاریخ: 1393/8/3 00:00
سلام وطن

  بعد از دیدن برنامه دیروز، امروز، فردا پنجشنبه گذشته که با حضور 2 تن از شاگردان مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی و شنیدن خاطراتی از این یار صدیق امام و انقلاب و رهبری پخش شد، ارادت بیشتری به ایشان پیدا کردم، تاسف خوردم که جای ایشان در بین رجال سیاسی کشور برای همیشه خالی است.
حیدریان
  می‌خواستم از این طریق به بعضی از بانک‌ها تذکر دهم لطفا فکری درباره عابربانک‌هایشان بکنند تا در روزهای تعطیل و جمعه شهروندان دچار مشکل و سردرگمی نشوند.
رازگردانی
  از مسؤولان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما تقاضا داریم مشکل راه‌ ندادن دوربین‌های تلویزیونی را برای پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال حل کنند تا ما بازی‌های لیگ را  از تلویزیون ببینیم.
علی جعفری
  کسانی که به هر دلیل نتوانستند فرم تقاضای دریافت مرحله دوم یارانه‌ها را تکمیل کنند، باید در این زمینه چگونه اقدام کنند؟ لطفاً همان طور که برای انصراف این همه اصرار داشتید، برای کسانی هم که به هر دلیل نتوانستند ثبت‌نام کنند، راهی برای دریافت یارانه مرحله دوم باز کنید.
امینی
  شاید هنوز باور دولتیان نشده است  مشکلی به نام گرانی در کشور ما وجود دارد، شاید تصورشان این است که اینها همه شایعه است و مردم در رفاه و آسایش بسر می‌برند. چقدر باید صبر کنیم؟ خب! آیا این موجب ناراحتی نمی‌شود؟
مقدم


Page Generated in 0/0056 sec