printlogo


کد خبر: 127825تاریخ: 1393/8/11 00:00
سرخط خبر

 هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر الزام مالکان و مودیان نسبت به تهیه مبایعه‌نامه و کد رهگیری از مشاوران املاک برای گرفتن مفاصا حساب دارایی را غیرقانونی دانست و آن را ابطال کرد.
 بابک هاشمی‌پور، رئیس کانون انجمن‌های صنفی کاریابی‌های کشور  گفت: تفاهمنامه‌های اعزام نیروی کار به خارج از کشور از سال 86 متوقف شده است، به دلیل تحریم اعزام نیروی کار از همان سال متوقف شد. کشورهای خارجی به دلیل تحریم مشکلاتی دارند و مایل به انعقاد قرارداد با ایران نیستند.
 اصغر فغفوری، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی در ماه محرم خبر داد.
ساماندهی سیمکارت‌های فاقد نام و نشان معتبر بعد از مدت‌ها سکوت، بار دیگر توسط مسؤولان امر مطرح و زمینه‌ای برای ورود قوه‌قضائیه در این موضوع شد.
 محمدحسن نکویی‌مهر، رئیس مرکز اصناف و بازرگانان اعلام کرد: براساس مدارک و دستورالعمل‌های خودمان کار می‌کنیم و شرکت مربوط مجوز قانونی از مرکز اصناف دارد.
 عبدالعظیم آقاجانی، دبیر انجمن صنایع چوب ایران گفت: در 6 ماه نخست امسال 530 هزار تن کاغذ و خمیر کاغذ به ارزش بیش از 638 میلیون دلار به کشور وارد شده است.
 علی قنبری، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به انتقال شرکت بازرگانی دولتی به وزارت جهاد کشاورزی اعتراضاتی داشته که در حال بررسی نهایی است.
 بازار امتیاز تسهیلات مسکن دیروز شاهد افت 07/0 تا ۵ درصدی بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن خرداد ۹۱ با بیشترین کاهش قیمت به ۸۱۷ هزار و ۲۷۵ ریال رسید.
 علی معقولی، معاون دفتر واردات گمرک ایران از اجرای مصوبه دولت در منع واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی خبر داد و گفت:‌ امسال فقط ۱۳۰ دستگاه خودروی بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به کشور وارد شد.
 صراف‌های بازار آزاد و خیابان فردوسی دیروز دلار را با قیمت 3252 تومان، یورو را با قیمت 4094 تومان و پوند را با قیمت 5200 تومان به متقاضیان فروختند.
 عادل عبدالمهدی، وزیر نفت عراق گفت: اعضای سازمان اوپک که 40 درصد نفت جهان را تامین می‌کند درگیر یک جنگ قیمت‌گذاری داخلی برای حفظ سهم خود در بازار اشباع‌شده کنونی شده‌اند.
 محمد حیدری، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران گفت:‌ دانش‌آموزان تحت‌پوشش بیمه حوادث بیمه ایران قرارگرفته و درصورت بروز حادثه تا شهریور سال آینده می‌توانند از خدمات این بیمه استفاده کنند.
 مرتضی الله‌داد، معاون اقتصادی اتاق بازرگانی درباره برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: جلسات دولت و بخش خصوصی هفته‌هاست که برگزار نشده است و متاسفانه اهتمام جدی درباره شرکت مسؤولان دولت در این‌باره مشاهده نمی‌شود.
 نعمت‌الله رضایی، معاون طرح‌های آماری مرکز آمار گفت: از ابتدای سرشماری کشاورزی تاکنون 2 میلیون و 900 هزار بهره‌بردار کشاورزی شناسایی شده‌اند.
 


Page Generated in 0/0070 sec