printlogo


کد خبر: 127843تاریخ: 1393/8/11 00:00
خوزستان

دیدار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز با نماینده مردم خوزستان
اهواز، خبرنگار وطن امروز:  مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد. آیت‌الله شفیعی با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و عاشورای حسینی، از زحمات مجموعه مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد و با اشاره به مسؤولیت‌ها و وظایف خطیر مناطق نفتخیز جنوب در زمینه تولید نفت، درباره استفاده از دانش نیروهای متعهد، متخصص و علاقه‌مند به نظام اسلامی و ترقی کشور رهنمودهایی بیان داشت. بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و توانمندی‌های این شرکت و پیچیدگی فعالیت در مناطق عملیاتی ارائه کرد و اولویت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را تولید نفت خام و تامین ارز و انرژی کشور برشمرد.

برگزاری همایش پدافند غیرعامل در بندر خرمشهر
اهواز، خبرنگار وطن امروز: معاون طرح و توسعه بندرخرمشهر از برگزاری همایش پدافند غیرعامل در این اداره کل خبر داد. سعید پویان‌راد گفت: این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مدیران و کارکنان بندرخرمشهر در محل سالن آمفی تئاتر بندرخرمشهر برگزار شد. وی افزود: در این همایش کارشناسان واحدهای مختلف به ارائه عملکرد واحد ذی‌ربط خود در راستای طرح پدافند غیرعامل پرداختند. توزیع بروشور، نصب بنر، آموزش‌های اتوماسیونی، اطلاع‌رسانی پیامکی و برگزاری مسابقه از جمله فعالیت‌های بندر خرمشهر در هفته پدافند غیرعامل است.  

بازدید ترک ها از بندر خرمشهر
اهواز، خبرنگار وطن امروز: هیات سرمایه‌گذار کشور ترکیه از بندر خرمشهر بازدید کرد. در جریان این بازدید که کارشناسان اتاق بازرگانی شهرستان خرمشهر نیز حضور داشتند، از اسکله‌ها، گنتری کرین (جرثقیل ریلی کانتینری)، محدوده عمومی ترمینال‌ها و بخش خصوصی مستقر در بندر خرمشهر دیدن شد. همچنین کارشناسان بندرخرمشهر اطلاعات کاملی درباره موقعیت جغرافیایی، مزایای حمل و نقل چندوجهی، مجاورت به بازار بزرگ عراق، اراضی پشتیبانی و روند سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری خرمشهر را در اختیار هیات سرمایه‌گذار ترکیه‌ای قرار دادند.
 


Page Generated in 0/0053 sec