کرمانشاه، خبرنگار وطن امرومز: مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از رضایت 8/78 درصدی مشترکان از نحوه اطلاعرسانی آبفای کرمانشاه خبر داد. مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: هدف از انجام این ارزیابی، حساسیت شرکت آبفای استان کرمانشاه در موضوع طرح تکریم و جلب رضایت مراجعان بود. برای این منظور، روابط عمومی شرکت به عنوان متولی امر پایش افکار عمومی در جامعه، اقدام به قرار دادن فرمهای نظرسنجی در ورودی شرکت آب و فاضلاب کرد. در مرحله بعد و پس تکمیل این فرمها، آنها را گردآوری کرده و به تجزیه و تحلیل اطلاعات مندرج در فرمهای نظرسنجی پرداختیم. علی مرادی بیان داشت: جمعیت نمونه این سنجش 476 مشترک بوده که در نیمه نخست سال ۹3 به ستاد شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه و امورات سهگانه آن مراجعه و فرمهای نظرسنجی را پر کردهاند. وی افزود: براساس نتایج نظرسنجی8/78 مشترکان از نحوه اطلاعرسانی آبفای شهر کرمانشاه درباره ارائه خدمات، اعلام رضایت کردند. 82/86 مشترکان نحوه برخورد کارکنان آبفا را با آنها خوب و مطلوب توصیف کردهاند و در 6/79 مشترکان هم اظهار داشتهاند آبفای استان کرمانشاه در کمترین زمان ممکن و در زمان مقرر به درخواست آنها رسیدگی کرده است. وی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیق حاضر تلاشی بود برای روشن کردن گوشهای از زوایای حوزه مشتریمداری در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه.