printlogo


کد خبر: 128482تاریخ: 1393/8/24 00:00
خطبه

عدم توافق بهتر از تحمل پیشنهادهای ظالمانه آمریکاست
آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در خطبه نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه اوباما گفته است تحریم‌ها ایران را برسر میز مذاکره آورده است، یادآور شد: ایران حاضر به مذاکره شد تا به شما و دنیا بفماند که شما دروغ می‌گویید. ثابت کند با بلوکه کردن دارایی‌هایش شما خائن و با تحریم‌های ظالمانه ظالم هستید و به دنیا ثابت کند ما اهل منطق و خواهان صلح جهانی هستیم. به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه اوباما و کری گفته‌اند عدم توافق بهتر از توافق بد است، افزود: ما هم می‌گوییم عدم توافق بهتر از پذیرش زور، قلدری و تحمل پیشنهادهای ظالمانه آمریکایی است. خطیب نمازجمعه تهران همچنین با اشاره به ساخت نمونه ایرانی آرکیو170 تصریح کرد: 3 سال پیش ایران یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی آرکیو170 را به غنیمت گرفت و درنهایت نمونه ایرانی آن ساخته شد و به پرواز درآمد همانطور که همه در تلویزیون دیدیم. آیت‌الله موحدی‌کرمانی یادآور شد: ساخت نمونه ایرانی این پهپاد ضربه‌ای سخت بر پیکره آمریکایی‌ها بود و به قول فرمانده هوافضای سپاه پاسداران سکته ناقص آمریکایی‌ها را کامل کرد.

امروز تشیع انگلیسی می‌خواهد تفکر امام و انقلاب را نابود کند
حسن رحیم‌پورازغدی، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دو نوع اسلام و تشیع از نگاه امام و رهبری داریم گفت: ما کسانی داریم که به تعبیر امام(ره) اسلام آمریکایی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تشیع انگلیسی دارند. به گزارش نسیم، این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: آنهایی به حضرت امام حسین(ع) و «حضرت محسن(ع)» ارادت داشتند که زیر آتش و بمب‌های شیمیایی «حسین حسین» گفتند و شهید شدند نه یک مشت شیعه انگلیسی مفت‌خور که برخی از آنها جلسه‌ای 30 میلیون تومان می‌گیرند؛ این افراد تا وقتی دنیایشان تامین باشد «حسین حسین»شان برقرار است.
رحیم ‌پورازغدی با بیان اینکه برخی روحانیون در حوزه‌های علمیه تهمت بی‌دینی به امام خمینی(ره) زدند چراکه معتقد بودند شیعه و فقه شیعی را باید از سیاست و مبارزات سیاسی جدا کنید، گفت: امروز شیعه انگلیسی در مشهد و قم و اصفهان و نجف مدرسه علمیه دارد و دارد لشکر طلابی را راه می‌اندازد تا تفکر امام و انقلاب و رهبری را تا دهه‌های دیگر از بین ببرد. وی همچنین به تهدید ترور وهابی‌ها علیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: این تیم‌های تروری که آمد تا این دانشمندان هسته‌ای را بزنند یک فرد غیرهسته‌ای هم هدف داشتند که من بودم که متاسفانه خنثی شد؛ دوستان وزارت اطلاعات هم به من گفتند سه تیم از اسرائیل آمده بودند به ایران برای ترور که یکی از اهداف آنها تو بودی.
 


Page Generated in 0/0033 sec