printlogo


کد خبر: 128496تاریخ: 1393/8/24 00:00
سرخط خبر

 رویترز به نقل از فعالان بازار غلات اعلام کرد ایران بخشی از گندم وارداتی خود را به صورت آرد صادر می‌کند و در حال حاضر ماهانه۱۵۰ هزار تن آرد گندم از این کشور به عراق، افغانستان و جنوب خلیج‌فارس صادر می‌شود.
 احمد تویسرکان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در نقل و انتقال خودرو اختلافی با پلیس نداریم، گفت: هدف ما از اجرای ثبت آنی معاملات، تسریع در امور جاری مردم و جلوگیری از زمین‌خواری و سایر مفاسد است.
 سناتور آمریکایی، جان مک کین که به موضع‌گیری‌های ضد ایرانی مشهور است اکنون از طرحی حمایت می‌کند که به نفع یک شرکت همکار با ایران است.
 ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با بیان اینکه هر ساله یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن واردات کاغذ به کشور صورت می‌گیرد، گفت: کشور ظرفیت تولید یک میلیون تن کاغذ را دارد.
 دادگاه فدرال آمریکا با رد دادخواست ارائه شده از سوی گروه‌های صهیونیستی برای مصادره دامنه‌های اینترنتی ایران اعلام کرد دامنه‌های اینترنتی دارایی‌های قابل توقیف محسوب نمی‌شوند.
 نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه اگر روش‌های تولید خمیر مرغ اصلاح شود، امکان استفاده آن در فرآورده‌های گوشتی خواهد بود، گفت: هم اکنون استفاده از خمیر مرغ با ماهیت فعلی ممنوع است.
 مهدی کرباسیان، مدیرعامل ایمیدرو از لغو مجوز واگذاری معدن به همسر یکی از مدیران دولتی با دستور وزیر صنعت خبرداد و گفت: مشکل فاینانس چین هنوز برطرف نشده است.
 حامدعلی مبارکی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار از تمایل عمانی‌ها به همراه کره و چین برای فعالیت در قطب سوم خودروسازی کشور خبرداد.
  اکونومیست پیش‌بینی کرد رشد اقتصادی ایران در سال میلادی آینده به ۲ درصد و نرخ تورم ایران در این سال به 5/15 درصد برسد. اکونومیست همچنین پیش‌بینی کرده است دولت ایران با کسری بودجه در سال 2015 روبه‌رو شود. رقم کسری بودجه دولت در این سال معادل 3/1 درصد تولید ناخالص داخلی پیش‌بینی شده است. تولید ناخالص داخلی سرانه ایران براساس قدرت خرید نیز در سال 2015 بالغ بر 14 هزار و 160 دلار خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0049 sec