printlogo


کد خبر: 128523تاریخ: 1393/8/24 00:00
اخبار

کی‌روش: به پولادی نیاز دارم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید امیدوارم هرچه زودتر درباره مشکل سربازی مهرداد پولادی توافقات لازم انجام شود و این بازیکن به ترکیب تیم ملی ایران اضافه شود. کارلوس کی‌روش (جمعه) پس از اتمام تمرین تیم ملی فوتبال ایران که در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ خوشبختانه همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود و ما هم با تمرکز کامل و به‌سختی مشغول تمرین کردن هستیم. بازی دشواری را در مقابل کره پیش رو داریم و با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم. در حال حاضر در تیم ملی کره‌جنوبی 4 بازیکن در بوندس‌لیگا و 3 بازیکن در لیگ انگلیس پا به توپ هستند. آنها شرایط تمرینی مناسب و بازی‌های خوبی را برگزار کردند و از جمله آنها می‌توان به دیدار مقابل کاستاریکا و پاراگوئه اشاره کرد و با تمام توان مقابل ایران صف‌آرایی می‌کنند. هاشم بیک‌زاده به صورت انفرادی به ریکاوری پرداخت تا شرایط خود را به دست آورد اما در این میان به حضور مهرداد پولادی نیاز داریم تا ترکیب تیم ملی کامل شود. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مربوط به سربازی این بازیکن حل شود تا ما همه بازیکنان را برای تیم ملی در اختیار داشته باشیم. در دیدارهای تیم‌های ملی هیچ دیداری دوستانه نیست و تمام بازی‌ها به‌نوعی رسمی محسوب می‌شود. تلاش می‌کنیم با بهترین عملکرد مقابل کره بازی کنیم و به پیروزی دست یابیم. در دیدارهای ملی هم بازی‌های رسمی و هم بازی‌های غیررسمی برای ما دارای اهمیت است. در حال حاضر ژاپن و کره از نظر شرایط بهترین تیم‌های آسیا به حساب می‌آیند و با قوت کار خود را در فوتبال ادامه می‌دهند. آنها با بهترین امکانات به تمرین می‌پردازند و شرایط خیلی خوبی دارند. اگر منابع کافی را در اختیار داشته باشیم روز 19 نوامبر یک مربی را برای دیدن بازی‌ها اعزام خواهیم کرد. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی دیدار با کره‌جنوبی قرار دارد و بعد از این اردو عملکرد حریفان از جمله امارات را به صورت ویدئویی آنالیز خواهیم کرد. درهای تیم ملی فوتبال ایران به روی همه باز است. در گذشته نیز گفته بودم هر بازیکنی را که به او اطمینان و ایمان داشته باشم در تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بهترین بازیکنان در اردو حضور دارند و من به آنها نیاز دارم. اگر کسی نظر متفاوتی نسبت به این قضیه دارد من به آن احترام می‌گذارم اما مهم است که در حال حاضر به بازیکنانی که در تیم حضور دارند احترام بگذاریم. این مانند همان داستان قدیمی پسری است که با خرش از یک روستا عبور می‌کرد. حتی اگر بازیکنانی چون علی کریمی، فرهاد مجیدی و علی دایی را به تیم ملی دعوت کنم باز هم کسانی می‌گویند این بازیکنان کافی نیستند. در حال حاضر من 10 بازیکن جوان را از جمله جهانبخش و پورعلی‌گنجی به تیم ملی دعوت کردم اما باز هم شاهد بیان مطالب دیگری هستیم. بارها گفته‌ام که یک پیراهن خاص با شماره 12 برای هواداران دارم. ما در این برهه از زمان به حضور همه هواداران نیازمندیم و امیدوارم تمام سکوهای ورزشگاه برای دیدار با کره پر شود و تیم ملی در این میان از حمایت خوبی
برخوردار شود.

صادقیان به داربی می‌رسد
پس از اعلام نتیجه ام‌آر‌آی پیام صادقیان به دلیل کشیدگی رباط داخلی، حضور این بازیکن در هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت مشخص شد. پس از آنکه پیام صادقیان در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس دچار مصدومیت شد، حضورش در شهرآورد پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت که پس از اعلام نتیجه ام آر آی، مشخص شد که این بازیکن برای حضور در هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت مشکلی ندارد. صادقیان با چند جلسه فیزیوتراپی به بهبودی کامل می‌رسد و می‌تواند پرسپولیس را در داربی همراهی کند. مهیار مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مصدومیت پیام صادقیان اظهار کرد: پس از اینکه جواب ام‌آر‌آی صادقیان آمد متوجه شدیم که تشخیص‌مان درست بوده و رباط داخلی پای چپ پیام دچار کشیدگی شده است. ما تمام تلا‌ش‌مان را می‌کنیم او به داربی برسد و به احتمال فراوان هم تا زمان داربی پیام آماده مسابقه می‌شود اما به خاطر اینکه فقط یک روز فرصت می‌شود با تیم تمرین کند، احتمالا به‌صورت فیکس در بازی حضور نداشته باشد.  پزشک تیم پرسپولیس درباره مصدومیت محمد عباس‌زاده هم گفت: عباس‌زاده از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است و ما کار درمان را روی او آغاز کرده‌ایم اما احتمال کمی وجود دارد که او به داربی برسد.  

3 بازیکن جدید تراکتورسازی با حقوق ماهانه 150هزار تومان!
3 بازیکن سرباز تراکتورسازی تبریز، قرارداد خود را در هیات فوتبال استان ثبت کردند. شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری و علی حمودی 3 بازیکن سابق تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی آمده‌اند، قرارداد خود را با این تیم ثبت کردند. این سه بازیکن که از دو روز گذشته در تمرینات تراکتورسازان شرکت کرده‌اند، با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی قرارداد خود را به ثبت رساندند. این بازیکنان ماهانه 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد و از نیم‌فصل دوم می‌توانند به عنوان سرباز برای تراکتورسازی به میدان بروند.
 


Page Generated in 0/0181 sec