printlogo


کد خبر: 128534تاریخ: 1393/8/24 00:00
سلام وطن

آقایان مسؤول! اگر وقت داشتید و به آسایش و آرامش تان لطمه‌ای وارد نمی‌شود(!) یک تُک پا بیایید به مغازه‌های شهر، میوه‌فروشی‌ها، بازارهای لوازم‌خانگی و... سری بزنید تا متوجه شوید، گرانی‌ها چقدر مردم را آزار می‌دهد البته باز هم می‌گوییم اگر به آرامش‌تان گزندی وارد نمی‌شود!
سلمانی
 چرا از فعالیت شرکت هواپیمایی با نام جعلی «الخلیج» در ایران جلوگیری نمی‌شود؟ چه کسی به چنین شرکتی، بدون توجه به نام دروغین و جعلی آن مجوز فعالیت داده؟ نباید چنین چیزی پیگیری شود؟
ایرانی
 دولت برای اینکه مرغ گران نشود و هم مردم و هم پرورش‌دهندگان مرغ متضرر نشوند، به جای واردات مرغ، دان با قیمت مناسب در اختیار مرغداران قرار دهد. این راهکار موجب می‌شود همواره مرغ قیمت معقولی داشته باشد.
موسوی‌نسب
  اگر دولت محترم وقت نمایندگان را با معرفی برخی افراد که هم ناشناخته‌اند، هم ناکاربلد و هم در فتنه نقش داشته و قصد داشته‌اند بسیج را از دانشگاه خارج کنند، بگیرد و معرفی گزینه‌های پیشنهادی وزارت علوم بشود تفریحی جدید برای وقت‌گذرانی دولت و در کنار آن سعی در مظلوم‌نمایی و ایجاد این ذهنیت که مجلس با دولت همکاری نمی‌کند، آیا این کار خدایی و در راستای منافع نظام اسلامی است؟
کریم‌نژاد
 


Page Generated in 0/0059 sec