printlogo


کد خبر: 128645تاریخ: 1393/8/26 00:00
سرخط خبر

 مبادلات تجاری ایران و هند در 3 ساله منتهی به نوامبر ۲۰۱۴ بالغ بر ۳۲ میلیارد دلار بوده که 5/3 میلیارد دلار از این رقم شامل صادرات برنج هند به ایران و ۱۷ میلیارد دلار واردات نفت هند از ایران بوده است.
 سیستم ثبتارش در اطلاعیه اعلام کرد: در راستای تسهیل فرآیند ثبت سفارش در فاز دوم از 25 آبان درحدود 1000 ردیف تعرفه دیگر از کتاب مقررات صادرات و واردات بصورت اتوماتیک ثبت سفارش خواهد شد.
 کوروش پرند، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از طرح آموزش «سیار» روستاییان برای گسترش اشتغال خبر داد و گفت:۱۰هزار روستا در مرحله اول برای این طرح مورد آزمایش قرار می‌گیرند. وی افزود: تیم‌ملی مهارت کشورمان در ۱۴ رشته مختلف در حال آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات جهانی برزیل است.
  اصغر ظریف‌کار فرد، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: با وجود آنکه بیش از یک سال از عمر دولت جدید گذشته است، وضع برای فعالان اقتصادی نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر شده است.
 صراف‌های بازار آزاد و خیابان فردوسی دیروز دلار را با قیمت 3245 تومان، یورو را با قیمت 4082 تومان و پوند را با قیمت 5108 تومان به متقاضیان فروختند.
 ساسان قربانی، سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو جزئیات همکاری‌های جدید شرکت‌های قطعه‌ساز با شرکت رنو را تشریح کرد و گفت: از رنو خواسته‌ایم تا شبکه‌های تأمین‌کننده قطعه خود در ایران را در شبکه جهانی این شرکت قرار دهد.
 براساس اعلام منابع رسمی، ترکیه به عنوان رهبر جدید گروه ۲۰ انتخاب شد.
 محمدرسول مصائبی، دبیر انجمن صنایع گلوکز، نشاسته و مشتقات آن گفت: به‌دلیل پایین‌ بودن تعرفه واردات گلوگز و نشاسته اصلاح شده، واردات این محصول شدت یافته که به منظور حمایت از تولید داخل باید از این واردات شدید جلوگیری شود.
 هادی ابوی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران از فراکسیون کارگری مجلس خواست تا قبل از ورود به موضوع دستمزد سال 94، عضویت تشکل‌های کارگری و حضور آنها در شورایعالی کار را اصلاح کند.
 هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن دیروز با کاهش 2/3 تا 4/0 درصدی همراه بود به‌طوری که اوراق تسهیلات مسکن دی ۹۰ با 2/3 درصد افت به ۸۰۴ هزار و ۸۹۷ ریال رسید.
 سیدمهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  گفت:‌ طرح جامع مسکن که وزارت راه و شهرسازی 2 هفته پیش به مجلس ارائه کرده، بسیار ناقص، غیرمصوب و یک طرح ابتدایی است.
 واردات گندم در 7 ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 95 درصد افزایش یافته است.  در 7 ماه سال‌جاری بیش از سه میلیون و 753 هزار تن گندم به ارزش یک‌میلیارد و 298 میلیون دلار به کشور وارد شده است.
 


Page Generated in 0/0048 sec