printlogo


کد خبر: 128688تاریخ: 1393/8/26 00:00
سلام‌وطن

   این موضوعی که از طرف برخی رسانه‌های غربی مطرح شده مبنی بر اینکه اورانیوم ایران به روسیه منتقل می‌شود و به جای آن میله سوخت دریافت می‌شود، اولاً بازگشت به 5-4 سال قبل است؛ ثانیاً همان موقع امکان‌پذیر نبود به دلیل غیرقابل اعتماد بودن غرب، ثالثاً به خطر انداختن زحمات دانشمندان کشور است. باید حقوق هسته‌ای با قاطعیت و بدون باج‌دهی احقاق شود.
لشکری

  برخلاف اظهارنظر عجیب آقای دکتر ظریف مبنی بر اینکه قول اوباما را می‌پذیرد، رئیس‌جمهور آمریکا قابل اعتماد نیست و یکی از نشانه‌های آن هم همین توافقی بود که رئیس‌جمهور سابق برزیل و نخست‌وزیر پیشین ترکیه و رئیس‌جمهور فعلی این کشور را ترغیب کرد به ایران بیایند و مساله هسته‌ای را با انتقال اورانیوم به خارج از ایران فیصله دهند. نکند دوباره به این عروسک صهیونیست‌ها اطمینان کنند. از سادگی کسانی که توافق ژنو را امضا کردند، چنین چیزی بعید نیست.
یک شهروند

  طبق قانون اساسی باید تمام موافقتنامه‌های بین‌المللی ایران با سایر کشورهای دنیا به تایید مجلس شورای اسلامی برسد. حال که به پایان مهلت مذاکرات نزدیک می‌شویم، نمایندگان محترم مجلس که تاکنون از جانب دولت نامحرم تلقی می‌شدند، باید از تمام جزئیات توافق مطلع شده و برای تصمیم‌گیری‌ای که در راستای منافع ملت باشد، کاملاً آماده باشند.
محمدی‌فر
 


Page Generated in 0/0056 sec