printlogo


کد خبر: 128968تاریخ: 1393/9/1 00:00
اخبار

هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر اعلام شد
طی احکامی جداگانه از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اسامی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران جشنواره فیلم فجر اعلام شد. احمد امینی، رسول صدرعاملی، حسین کرمی، محمدعلی باشه‌آهنگر، محمد احسانی، مجید رضابالا و بهنام بهزادی به‌عنوان اعضای هیات انتخاب، آثار بخش سینمای ایران جشنوار
سی و سوم فیلم فجر را انتخاب خواهند کرد.  

هیأت انتخاب بخش مستند جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
طی احکامی جداگانه از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اسامی هیأت انتخاب بخش مستند جشنواره فیلم فجر اعلام شد. عزیزاله حاجی‌مشهدی، پیروز کلانتری، جعفر صانعی‌مقدم، حامد شکیبانیا و محمدحسین مهدویان به‌عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مستند سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از سوی دبیر جشنواره انتخاب شدند.

بازدید عوامل تولید فیلم «شیار ۱۴۳» از آسایشگاه جانبازان اهواز
عوامل فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» از بیمارستان بوستان تنها آسایشگاه اعصاب و روان جانبازان دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کردند. ملاقات هنرمند و ایثارگر اثرگذاری روحانی متقابل دارد. به گزارش تسنیم، نرگس آبیار کارگردان، محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده و گلاره عباسی بازیگر فیلم سینمایی «شیار 143» با جانبازان اعصاب و روان استان خوزستان دیدار کردند. بیمارستان بوستان اهواز اولین مقصد از جریان سفر عوامل فیلم سینمایی «شیار 143» به استان خوزستان بود.

قول مساعد شهردار جایزه جشنواره جلال 110 سکه شد
جایزه جشنواره «جلال»، به ۱۱۰ سکه افزایش یافت. به گزارش نسیم، سخنگوی وزارت ارشاد اظهار داشت: با پیگیری وزیر ارشاد و قول مساعد دکتر قالیباف، مقرر شد جهت حفظ سطح قبلی جایزه، با حمایت شهرداری تهران، جوایز نفرات برتر این دوره جشنواره جلال، ۱۱۰ سکه بهار آزادی باشد.

فیلمبرداری «نزدیک‌تر» در تهران ادامه دارد
بیش از نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نزدیک‌تر» به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی به انجام رسیده و کار در لوکیشن اصلی این فیلم به پایان نزدیک می‌شود. همه بازیگران در این لوکیشن در کنار هم جلو دوربین رفتند.  هم‌اکنون گروه تولید پروژه در لوکیشن اصلی درحال فیلمبرداری پلان‌های باقیمانده در خانه‌ای در خیابان دزاشیب تهران هستند و بزودی کار خود را در لوکیشن‌های دیگر آغاز می‌کنند و فیلمبرداری صحنه‌های خارجی هم از چند روز آینده شروع می‌شود. بازی شیرین یزدانبخش در این فیلم فردا به پایان می‌رسد و کار با سایر بازیگران دنبال می‌شود.   «نزدیک‌تر» اولین فیلم بلند سینمایی مصطفی احمدی است. این فیلم داستان یک خانواده است که دوباره بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند. بهرام توکلی به همراه هستی بروشتنی فیلمنامه این فیلم را نوشتند. «نزدیک‌تر» ششمین فیلمی است که با سرمایه‌گذاری «ایران نوین فیلم» ساخته می‌شود.

رئیس جدید حراست صدا و سیما انتخاب شد
محمد سرافراز، رئیس رسانه ملی سردار سرتیپ محمدباقر زهرایی را به ریاست حراست سازمان صدا و سیما منصوب کرد. محمد سرافراز در حکم خود برای سرتیپ دو پاسدار زهرایی وی را به فراهم‌سازی بستری مناسب برای ارتباط اثرگذار با هنرمندان و کارشناسان توصیه کرده است. متن حکم محمد سرافراز برای انتصاب محمدباقر زهرایی به شرح زیر است:
سردارسرتیپ 2 پاسدار محمدباقر زهرایی
نظر به مراتب تعهد، تخصص و صلاحیت‌های لازم که بحمدالله جنابعالی از آن برخوردارید بموجب این حکم به سمت «رئیس حراست مرکزی» منصوب می‌شوید. برقراری تعامل سازنده با کارکنان رسانه به‌عنوان مهم‌ترین منابع و سرمایه‌های سازمان و فراهم کردن بستری مناسب برای ارتباط اثرگذار با هنرمندان، کارشناسان و مدعوین بخش‌های مختلف رسانه ملی در کنار حراست از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان با در نظر گرفتن ضرورت حفظ آبرو و کرامت همگانی و پیشگیری از تخلفات از مهم‌ترین مواردی است که انتظار می‌رود در اجرای دقیق آنها اهتمام شود. مشاوره‌های مشفقانه به مدیران با هدف حفظ و حراست از شأن و جایگاه کارکنان، برای کمک به آنها در اجرای دقیق سیاست‌های سازمان و رصد هوشمندانه نسبت به جریان‌های انحرافی و ضدانقلابی از اهم موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. لازم می‌دانم از خدمات متعهدانه رئیس حراست مرکزی جناب آقای فاطمی قدردانی کنم. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خواستارم.


Page Generated in 0/0053 sec