printlogo


کد خبر: 128969تاریخ: 1393/9/1 00:00
تازه‌ها

گزارشی از فیلم‌های روی پرده سینماها
«شیار 143» همچنان می‌فروشد
فیلم «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار پس از 9 روز اکران در تهران توانست بیش از 300 میلیون تومان فروش کند. این فیلم در شهرستان‌ها به نمایش درآمده است و در مجموع با احتساب شهرستان‌ها فیلم به فروش بیش از 480 میلیون تومان رسیده است.  فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی یکی از فیلم‌هایی است که بدون داشتن سرگروه همچنان فروش خوبی دارد و تاکنون نزدیک به 850 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم علاقه‌مندان به این بازیگر را به خود جلب کرده و مخاطب را ناراضی از سالن سینما بیرون نمی‌فرستد.  فیلم «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش یکی از فیلم‌هایی است که روز چهارشنبه (28 آبان) بر پرده سینماها به نمایش درآمد. این فیلم تبلیغات محدودی در سطح شهر دارد اما ظرف دو روز به فروش نسبتا خوب 25 میلیونی دست یافت.  «میهمان داریم» از فیلم‌های اجتماعی با موضوع دفاع مقدس درباره یک خانواده شهید است که قرار است میهمانی عزیز به خانه آنها بیاید. این فیلم پس از نمایش 10 روزه خود تاکنون بیش از 80 میلیون تومان فروخته است. فیلم سینمایی «آتش‌بس 2» در تهران به فروش 2 میلیارد و 500 میلیونی نائل شد که با احتساب فروش شهرستان‌های این فیلم می‌توان گفت فیلم به فروش 4 میلیارد تومان دسته یافته است.  فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» ساخته قربان محمدپور از فیلم‌هایی است که چهارشنبه (28 آبان ماه) بر پرده سینماها رفت و در مدت دو روز 40 میلیون تومان در تهران فروش داشت فیلم در هفته جاری در سینماهای شهرستان اکران خواهد شد.

ادامه فیلمبرداری «عصر یخبندان»
فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی با عنوان «عصر یخبندان» در خیابان‌های تهران ادامه دارد و به تازگی ژاله صامتی جلوی دوربین رفته است؛ طی روزهای گذشته بازی او در لوکیشن خیابان دربند تهران آغاز شده و تا چند روز دیگر ادامه دارد. به گزارش نسیم، فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی که از تاریخ 7 آبان‌ماه سال‌جاری در تهران آغاز شد، ادامه دارد و به‌تازگی ژاله صامتی به‌عنوان یکی از بازیگران این پروژه سینمایی جلوی دوربین مهدی جعفری فیلمبردار این فیلم رفته است. طی روزهای گذشته بازی او در لوکیشنی واقع در خیابان دربند تهران آغاز شد و تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت. «عصر یخبندان» دومین همکاری ژاله صامتی با مصطفی کیایی محسوب می‌شود و پیش از این او در فیلم «ضد گلوله» این کارگردان به ایفای نقش پرداخته بود. تاکنون نزدیک به 20 درصد از فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته مصطفی کیایی انجام شده و گروه تا پایان آذرماه مشغول تصویربرداری این فیلم خواهد بود. پیش از این مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی به‌عنوان بازیگران این پروژه سینمایی جلوی دوربین رفتند و بازی این دو بازیگر صاحب‌نام سینمای ایران در فیلم «عصر یخبندان» ادامه دارد. مینا ساداتی هم از چهره‌های دیگری است که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد و این بازیگر جوان سینمای ایران هم به‌تازگی جلوی دوربین رفته است. آنا نعمتی و محسن کیایی هم از چهره‌های دیگری هستند که طی روزهای گذشته در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. نیما جعفری جوزانی، تدوینگر این فیلم همزمان با فیلمبرداری مشغول تدوین سکانس‌های تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی است.

پخش «پرده‌نشین» از امشب آغاز می‌شود
پخش سریال تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی «بهروز شعیبی» از امشب (اول آذرماه) در شبکه یک سیما آغاز می‌شود. در این سریال برای اولین بار فرهاد آئیش و هومن برق‌نورد نقش روحانیون را بازی می‌کنند. تصویربرداری مراحل پایانی مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» در تهران ادامه دارد و مراحل فنی هم همزمان انجام می‌شود. پخش این سریال از امشب از شبکه اول سیما ساعت 22:15 آغاز می‌شود.  همچنین برای اولین بار در سیمای جمهوری اسلامی ایران، به‌طور همزمان با شبکه اول، این مجموعه از شبکه اچ‌دی به صورت فول اچ‌دی با صدای استریو پخش می‌شود.  در این سریال تلویزیونی فرهاد آئیش در نقش حاج‌آقا عبدالحسین شهیدی و هومن برق‌نورد در نقش حاج‌آقا رحیم مهدوی به ایفای نقش می‌پردازند و این برای اولین بار است که در آستانه پخش «پرده‌نشین» عکس‌های این دو بازیگر منتشر می‌شود.


Page Generated in 0/0140 sec