printlogo


کد خبر: 128972تاریخ: 1393/9/1 00:00
اخبار

جهانبخش چهل‌و‌یکمین پدیده فوتبال جهان
مهاجم جوان ایرانی به عنوان چهل‌و‌یکمین پدیده فوتبال جهان معرفی شد. علیرضا جهانبخش مهاجم جوان ایرانی که همراه نایمخن در لیگ دسته 2 هلند بازی می‌کند، در این فصل نیز مانند فصل گذشته نمایش مطلوبی در تیمش داشته و باعث شده نایمخن در صدر جدول لیگ دسته دو هلند قرار گیرد. یک سایت اسپانیایی 101 پدیده جوان فوتبال جهان را معرفی کرد که علیرضا جهانبخش، مهاجم جوان ایرانی در رده چهل‌و‌یکم قرار گرفته است.این پایگاه اینترنتی درباره علیرضا جهانبخش نوشت: فوتبال ایران شاهد ظهور یک بازیکن بااستعداد و جوان بوده. او که 10 بازی ملی را در کارنامه ورزشی خود دارد به خوبی در نایمخن خودش را جا انداخته و در حال حاضر یکی از برترین بازیکنان لیگ دسته 2 هلند است. او از تیم داماش گیلان راهی نایمخن شده است و این فصل در تمام 13 بازی تیمش از ابتدا در ترکیب نایمخن به میدان رفته و 6 گل به ثمر رسانده است. او باعث شده تیمش در آستانه صعود به لیگ برتر هلند قرار گیرد.

اخراج 11 بازیکن به جای مربی!
یک تیم سوییسی پس از شکست 10 برصفر تمام 11 بازیکن خود را از باشگاه اخراج کرد.معمولاً در فوتبال وقتی تیمی شکست سنگینی می‌خورد، سرمربی تیم اولین نفری است که مورد انتقاد قرار می‌گیرد و ممکن است در همان بازی برکنار شود، ولی در فوتبال سوییس یک اتفاق دیگر رخ داد. تیم گرنچن که در لیگ سوییس فعالیت می‌کند پس از شکست سنگین 10 بر صفر و قرار گرفتن در رده آخر همه 11 بازیکن خود را اخراج و مربی خود را حفظ کرد. رناتو برون، مدیر فنی این تیم سوییسی پس از این اتفاق گفت: وقتی تیمی 10 بر صفر شکست می‌خورد معلوم است که بازیکنان مشکل دارند نه مربی به همین خاطر تصمیم گرفتیم تمام 11 بازیکن تیم را اخراج کنیم. مطمئناً مربی ما این توانایی را دارد که با بازیکنان جدید تیم متحولی بسازد. پاتریک بوسج مربی بسیار خوبی است و می‌تواند تیم را از این شرایط بحرانی نجات دهد. ما در حال حاضر از 14 بازی خود تنها یک برد کسب کرده‌ایم و در بازی‌های قبلی خودمان 70 گل خورده داریم و فقط یک بار توانسته‌ایم گلزنی کنیم. این عملکرد بسیار ضعیف و غیرقابل تحمل است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم کل اعضای تیم را اخراج کنیم.

حمید درخشان: آماده رویارویی
با استقلال هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با استقلال گفت: امیدواریم این بازی حساسیت کمتری داشته باشد تا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. حمید درخشان در گفت‌وگویی شرایط تیم خود را خوب و مساعد عنوان کرد و افزود: خدا را شکر بچه‌ها از شرایط روانی خوبی برخوردارند و امیدواریم یک بازی خوب و منسجم در برابر استقلال انجام دهیم. آماده رویارویی با استقلال هستیم. نمی‌توان نتیجه‌ این بازی را پیش‌بینی کرد ولی امیدوارم در نهایت پیروزی از آن ما باشد. به هر حال این بازی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد. درخشان در پاسخ به اینکه چه کسی در این بازی در درون دروازه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از این‌ گفت‌و‌گو با ابراز تأسف از درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: به هر حال فوتبال ما یکی از اسطوره‌های خود را از دست داد. آقای مظلومی یکی از فوتبالیست‌های پیشکسوت بااخلاق ما بود. درگذشت ایشان را به جامعه ورزش، فوتبال کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم. امیدوارم ما به پیشکسوتان خود توجه ویژه داشته باشیم و تا زمانی که هستند قدر آنها را بدانیم، نه وقتی از پیش ما رفتند حسرت بخوریم.

وقتی داربی، پایتخت ایران را خلوت می‌کند
پایگاه اینترنتی Businessweek داربی تهران را یکی از حساس‌ترین داربی‌های فوتبال جهان معرفی کرد که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی دارد.استقلال و پرسپولیس یکشنبه در داربی تهران برابر هم میدان خواهند رفت. این بازی یکی از حساس‌ترین داربی‌های فوتبال در جهان و حساس‌ترین داربی در فوتبال آسیاست. پایگاه اینترنتی Businessweek در گزارشی به بررسی این بازی بزرگ پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم. یک طرف قرمز است و یک طرف آبی. آنها در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی ایران برابر هم به میدان می‌روند. فوتبالی که 2 تیم بزرگ پایتخت آن یعنی استقلال و پرسپولیس که به داربی سرخابی معروف است برابر هم به میدان می‌روند. استقبال مردم از این دیدار بسیار بالاست. بیش از 90 هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند تا این بازی حساس را ببینند و نزدیک به 20 میلیون نفر نیز از طریق گیرند‌ه‌های تلویزیونی شاهد این دیدار هستند، تقریباً یک چهارم جمعیت ایران. فوتبال همیشه پدیده‌ای است که مردم را از زندگی دور نگه می‌دارد تا اوقاتشان را به بهترین شکل پر کنند. جمعیت زیادی همیشه برای این بازی حساس در ورزشگاه جمع می‌شوند تا نشان‌ دهند فوتبال چه تأثیر عمده‌ای می‌تواند بر شرایط جامعه داشته باشد.


Page Generated in 0/0174 sec