printlogo


کد خبر: 129469تاریخ: 1393/9/9 00:00
پورحیدری از دلایل ناکامی استقلال می‌گوید
اطرافیان قلعه‌نویی او را از رسانه‌ها دور کردند

منصور پورحیدری یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال که البته در بُعد فنی از پیشکسوتان باسابقه و به نوعی مرد سرد و گرم کشیده این باشگاه محسوب می‌شود در گفت‌وگویی به صورت شفاف از دلایل ناکامی استقلال طی هفته‌های اخیر و اینکه چرا امیر قلعه‌نویی به چنین سرنوشتی در این روزها دچار شده است، صحبت کرد. متن گفت‌وگوی وی با فارس را در زیر می‌خوانیم:
مشکلات بدنی
من قبلاً هم بارها این موضوع را تأکید کرده‌ام که استقلال مشکل بدنی دارد در همین دو بازی آخر افت بدنی تیم به استقلال ضربه زد بازیکنان شاداب نیستند، بی‌انگیزه شده‌اند و البته کم‌حوصله. مگر می‌شود یک تیم پنالتی‌اش را پشت‌ هم خراب کند؟ بدن‌ها افت کرده و می‌بینید استقلال بعد از زدن دو گل حاشیه امنیت ندارد و نتیجه را واگذار می‌کند. اگر همه این مسائل را در کنار هم قرار دهید آن وقت به حرف من می‌رسید.
ملی‌پوشان استقلال
اصلاً نمی‌توانم قبول کنم ملی‌پوشان استقلال کم‌کاری می‌کنند. بازیکنان تیم‌ملی زمانی در اردوها حضور داشتند و بعد از مدتی هم به تیم اضافه شدند. به هر حال باید فکری به حال این موضوع می‌شد ولی بدن آنها هم در بعضی مواقع به شرایط ایده‌آل نرسید اما اینکه بگوییم ملی‌پوشان کم‌کاری می‌کنند اصلاً گفتنش درست نیست.
راهکار برای بحران
اینکه بگوییم مربی را عوض کنیم ساده‌ترین کار ممکن است اما باید تدبیر شود. ما هنوز با صدر جدول فاصله‌ای نداریم، باید با قلعه‌نویی صحبت کنیم و اگر نیازی به بازیکن دارد باید به او کمک کرد. اگر لازم است در کادرش تغییراتی ایجاد شود باید این موضوع را گفت. می‌توانیم با صحبت کردن همه چیز را حل کنیم.
مشکل از اطرافیان است!
کاملاً با حرف شما موافق هستم، رسانه تأثیرگذار است و مردم هم همه چیز را می‌بینند و می‌فهمند. در بخشی که با شما صحبت کردم پیرامون کادر فنی حرف زدم اما در بُعد رسانه‌ای قلعه‌نویی ضعیف عمل کرده و نمی‌دانم چرا او این کار را امسال انجام داده است. ضمن احترام به همه مطبوعات باید بگویم فشار رسانه‌ها و مردم دلیل بر این نمی‌شود که مدیرعامل و هیأت مدیره تحت تأثیر قرار بگیرند ولی اعتقاد دارم اطرافیان قلعه‌نویی به او اصلاً کمک نکردند، متأسفانه افرادی کنار او حضور دارند که قلعه‌نویی را از رسانه‌ها دور کردند. مردم واقعیت‌ها را می‌خوانند و می‌فهمند پس باید به این موضوعات توجه کرد.


Page Generated in 0/0051 sec