printlogo


کد خبر: 129488تاریخ: 1393/9/9 00:00
سلام وطن

 همانگونه که پیش‌بینی می‌‌شد مذاکرات وین به خاطر زیاده‌طلبی رژیم آمریکا و با موش‌دوانی‌های رژیم موذی و منافق انگلیس بدون حصول نتیجه به پایان رسید. امیدواریم همین‌طور که در دوره‌های اخیر گفت‌وگوها، تیم هسته‌ای اجازه نمی‌دهد آمریکایی‌ها زورگویی کنند، در آینده نیز از خطوط قرمز عبور نکرده و با اقناع طرف مقابل منطق ضعیف آنها را بهتر و بیشتر از قبل به جهان نشان دهد.
براری
  از نشانه‌های بهبود اوضاع اقتصادی این می‌تواند باشد که قیمت خودرو که هیچ تناسبی با کیفیت آن ندارد، کاهش یابد اما چنین چیزی تاکنون دیده نشده و هنوز وزیر صنعت و خودروسازان دوست دارند گران‌تر از این هم اتومبیل‌های خود را بفروشند، پس نمی‌شود گفت اقتصاد در مسیر رشد است. البته منکر زحمات دولت نیستیم ولی مردم باید بهبود وضع اقتصاد کشور را احساس کنند.
سعیدیان
  یکی از راهکارهای شکست دادن آمریکا در میدان مذاکرات و لااقل پیروزی ایران در دفاع از حقوق هسته‌ای‌اش، این است که مفید بودن تحریم‌ها در ذهن غربی‌ها شکسته شود چون آنها تصور می‌کنند تحریم خیلی بر اقتصاد ما تأثیر منفی گذاشته است. البته باید تحریم ایران برداشته شود ولی باید به آنها فهماند ما در صورت نتیجه‌بخش نبودن مذاکرات هم از عهده خودمان برمی‌آییم.
یعقوب‌زاد
 


Page Generated in 0/0050 sec