printlogo


کد خبر: 130094تاریخ: 1393/9/19 00:00
اخبار

«کلاشینکف» در سینمای خانگی عرضه شد
 آخرین ساخته سعید سهیلی وارد شبکه نمایش خانگی شد. فیلم «کلاشینکف» که داستان جوان سربازی است که خواهرش مورد آزار و اذیت افرادی ناشناس قرار می‌گیرد و وی با شنیدن این خبر، با سلاح کلاشینکفی که به منظور حفاظت از یک بانک تحویل وی داده شده است، ترک پست کرده و به منظور انتقام‌گیری از این افراد، به جست‌وجوی آنها می‌رود، با کمی تغییرات نسبت به نسخه نمایش داده شده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به اکران عمومی درآمد. این فیلم که در زمان اکران عمومی نزدیک به ۲ میلیارد تومان فروخت، توسط موسسه «هنر اول» پخش شده است.

پایان تصویربرداری ۵ قسمت اولیه «عشق تعطیل نیست»
تاکنون 5 قسمت از مجموعه «عشق تعطیل نیست» که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود جلوی دوربین رفته و همزمان مراحل تدوین و ساخت موسیقی نیز در حال انجام است. طبق برنامه‌ریزی قبلی پخش «عشق تعطیل نیست» از نیمه اول دی‌ماه آغاز می‌شود. به گزارش تسنیم، گروه تصویربرداری همچنان در شهرک سینمایی مشغول کارند. سریالی که حال و هوایی متفاوت از طنز و  مسائل اجتماعی مرسوم دارد و به نظر می‌رسد همچون سریال‌های خاطره‌انگیز بیرنگ  مثل «خانه سبز» و «همسران» با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود. محمدرضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت‌دوست، بهنوش بختیاری، زانیار خسروی، مهرانه مهین‌ترابی، مائده طهماسبی، بهرام شاه‌محمدلو، حدیث میرامینی و رضا ناجی بازیگران این سریال هستند. این سریال داستان رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. محمدرضا شهبازی و بیژن بیرنگ تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارند.

آغاز اکران «کالسکه» از دی‌ماه در سینماهای تهران
سیدمحسن وزیری، تهیه‌کننده فیلم «کالسکه» گفت: پروانه نمایش این فیلم در گروه سینمایی عصر جدید نهایی شده و «کالسکه»‌پس از ماه صفر در سینما‌های تهران اکران می‌شود. وی افزود: فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان از روز چهارشنبه 3 دی‌ماه اکران خود را آغاز می‌کند و پس از چند روز اکران شهرستان‌ها را ادامه خواهیم داد. وزیری در گفت‌وگو با تسنیم درباره فیلم کالسکه گفت: قرارداد اکران در 15 سینمای تهران قطعی شده و به دنبال افزودن بر سالن‌های سینمایی هستیم. تبلیغات تلویزیونی این فیلم گرفته شده و آماده پخش از سوی رسانه ملی است. اگر در موقعیت خوبی اکران شود باید به فروش خوبی برسیم. در «کالسکه» بازیگرانی چون دانیال عبادی، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان ایفای نقش کردند. متن این فیلم از آرش اسد است و توسط آرش برهانی و قربان محمدپور بازنویسی شده است. «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان قصه کشمکش و چالش‌های بین یک زوج جوان است بر سر اینکه در وطن بمانند یا مهاجرت کنند، ضمن اینکه شرایط اقامت در یک کشور دیگر برای آنان فراهم شده است. در این میان مسائل تازه‌ای مطرح می‌شود که موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق می‌دهد.

سریال شهید طهرانی‌مقدم ساخته می‌شود
سرپرست بخش تحقیق و نگارش سریال شهید طهرانی‌مقدم از اتمام مراحل پژوهشی این اثر خبر داد.  به گزارش تسنیم، تاجبخش فنائیان با اعلام این خبر به روابط عمومی سیمافیلم گفت: پس از ماه‌ها تلاش مداوم و تحقیقات میدانی گسترده سرانجام مرحله پژوهشی این سریال به پایان رسید و نگارش طرح کلی فیلمنامه آغاز شد. وی افزود: با استناد به پژوهش‌های به ثبت رسیده مقاطعی از زندگی این شهید که در روند داستان توجه ویژه‌ای به آنها خواهد شد مشخص شده است و 3 مقطع انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سال‌های پس از جنگ محورهای اصلی این کار هستند که در این 3 مرحله به مراحل مختلفی از جمله مبارزات ایشان با عناصر ضدانقلاب، فرماندهی عملیات‌های مختلف در طول جنگ تحمیلی و همچنین زندگی شخصی این شهید بزرگوار پرداخته خواهد شد. وی تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده این مجموعه در 30 تا 35 قسمت طراحی خواهد شد و پس از نگارش کامل طرح، گروهی از فیلمنامه‌نویسان مطرح تلویزیون کار نگارش فیلمنامه را آغاز خواهند کرد. سریال شهید طهرانی‌مقدم به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.


Page Generated in 0/0065 sec