printlogo


کد خبر: 130098تاریخ: 1393/9/19 00:00
اخبار

حق مأموریت 450 میلیونی به دور از عقل است
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید با عقل جور درنمی‌آید یک کارمند 450 میلیون تومان حق ماموریت بگیرد. غلامرضا بهروان پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در جلسه امروز درباره انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی امید بحث و تبادل‌نظر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که فعلا آقای خاکپور به کارشان ادامه دهند تا به یک جمع‌بندی خوب برسیم. ما زمان کافی هم نداریم و باید هرچه سریع‌تر برای انتخاب سرمربی تیم امید به نتیجه برسیم. وی درباره ابراهیم‌زاده هم گفت:‌ ایشان یکی از گزینه‌ها بودند و کماکان هم جزو گزینه‌های ما هستند و فعلا داریم شرایط را بررسی می‌کنیم. او درباره مسائل مالی فدراسیون فوتبال هم گفت: راجع به مسائل مالی چند جلسه صحبت و بحث کردیم و ابهامات و مشکلات رفع شد. ما در جلسات شرکت می‌کنیم و هر کس در حوزه کاری خودش نظراتش را مطرح می‌کند تا به یک جمع‌بندی برسیم. وی در واکنش به اظهارات سجادی که گفته بود وزارت ورزش مبالغ زیادی به فدراسیون فوتبال کمک کرده است، گفت: کفاشیان در جلسه‌ای که برگزار شد توضیح داد که پول‌هایی که پرداخت شده صرف چه برنامه‌هایی شده است. وی درباره حق پخش هم گفت: درباره حق پخش هم باید بگویم بودجه‌ای که قرار بود مجلس تصویب کند در حال بررسی است و فعلا نمی‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم. وی در واکنش به شایعه دریافت مبلغ 450 میلیون تومان حق ماموریت که به خزانه‌دار یک فدراسیون پرداخت شده است نیز گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم اما با عقل هم جور درنمی‌آید که یک کارمند 450 میلیون تومان حق ماموریت دریافت کند. این در حالی است که وزیر ورزش چند روز پیش از دریافت حق ماموریت 450 میلیونی خزانه‌دار یکی از فدراسیون‌ها خبر داده بود.

استقلال، مسلمان را گرفت
هافبک میانی ذوب‌آهن به عضویت استقلال درآمد. محسن مسلمان با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و گفت‌وگو با بهرام افشارزاده با آبی‌پوشان پایتخت به توافق رسید و در نیم‌فصل دوم با لباس استقلال به میدان می‌رود. قرارداد وی برخلاف برخی خبرها قرضی نبوده و او با قراردادی 5/2 ساله آبی‌پوش شده است. مسلمان سابقه حضور در تیم امید را دارد و در نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم برای پرسپولیس پا به توپ شده بود. همچنین میلاد کرمانی‌مقام بازیکن جوان سایپا هم دیروز با استقلالی‌ها به توافق رسید و با این تیم به صورت رسمی قراردادش را امضا کرد. به گزارش «وطن امروز»، جالب این است که دقایقی پیش از اعلام خبر استقلالی شدن مسلمان، درخشان گفته بود که خیال هواداران پرسپولیس راحت، مسلمان پرسپولیسی می‌شود!

تهدید داور بوکس پس از مصاحبه
بابک بردبار که در مسابقات بوکس قهرمانی کشور به همراه پدرش مورد سوءقصد قرار گرفته بود، ادعا کرد: پس از مصاحبه‎ای که از بنده در خبرگزاری ایسنا منتشر شد، یکی از نزدیکان فدراسیون تماس گرفته و علاوه بر اینکه مرا به باد ناسزا گرفت، تهدیدم کرد. وی مدعی شد: مصاحبه من به مذاق فدراسیون خوش نیامده و گروه فشار آقایان زنگ زده و با تهدید و ارعاب می‎خواهند ما را از بیان حقیقت محروم کنند. بردبار تأکید کرد: تمام حرف‎های بنده عین واقعیت بوده، نمی‎دانم چرا آقایان ناراحت شده‎اند. به من می‎گویند در رقابت‎های قهرمانی کشور فقط یک داور بوده‎ام اما نمی‎دانند در هر رقابتی که پدرم رئیس کمیته اجرایی است من نیز علاوه بر داوری، مسؤول اجرایی و کنترل مدارک نیز هستم. این داور بین‎المللی با بیان اینکه به کسی توهین نکرده و تهمت نزده‎ام، مدعی شد: یکی از نزدیکان رئیس فدراسیون من را تهدید کرده و الان امنیت جانی ندارم. هر اتفاقی برای بنده بیفتد، مسؤولش این آقا است! بردبار افزود: به هیچ عنوان کوتاه نمی‎آیم و از طریق مراجع قضایی پیگیر شده و پاسخ این تهدیدات را قانونی خواهم داد. مگر مملکت قانون ندارد که آقایان برای اینکه حقایقی بیان شده، زنگ می‎زنند و تهدید می‎کنند؟
 


Page Generated in 0/0065 sec