printlogo


کد خبر: 130727تاریخ: 1393/10/4 00:00
فتنه

جایزه زنان ضددین در دستان عبدالحمید
عبدالحمید اسماعیل‌زهی در اقدامی عجیب  جایزه‌ای را از یک گروه مخالف احکام دینی دریافت کرد! عبدالحمید این جایزه را از نرگس محمدی، مجرم امنیتی و نماینده تشکل غیرقانونی موسوم به «کانون مدافعان حقوق بشر» گرفت. عنوان این جایزه نیز «تلاشگر حقوق بشر سال ۱۳۹۳» بوده است! کانون موسوم به حقوق بشر در واقع پوششی برای فعالیت‌های شیرین عبادی در ایران بود. عبادی با دریافت جایزه نوبل، عملا اقدامات خود در ایران را در پوشش این کانون انجام می‌داد.  عمده اقدامات کانون موسوم به مدافعان حقوق بشر، در جهت مخالفت با برخی قوانین و احکام اسلامی و حمایت از محکومان امنیتی و مخالفان نظام است که به تبعیت از اعلامیه جهانی حقوق بشر و با هدف اعمال فشار به نظام جمهوری اسلامی صورت می‌پذیرد. به گزارش جام نیوز، کانون موسوم به مدافعان حقوق بشر که 2 محکوم امنیتی -شیرین عبادی و نرگس محمدی- در مرکزیت آن قرار دارند، علت تقدیر از این مفتی سنی‎مذهب را «تلاش‌های بی‎وقفه و پیگیرانه مولوی عبدالحمید برای برقراری آشتی بین اقوام و گرایش‌های مختلف مذهبی در استان سیستان و بلوچستان» اعلام کرده است. در بیانیه این کانون ضمن تعریف و تمجید مفصل از اقدامات مدنی امام جماعت مسجد مکی زاهدان، ادعا شده است که وی و اطرافیانش از جانب نظام جمهوری اسلامی تحت فشار و محدودیت شدید قرار دارند! کانون یادشده همچنین فعالیت‌های مولوی عبدالحمید و سخنرانی‌های وی را در راستای تحقق «اعلامیه جهانی حقوق بشر» ارزیابی کرده است. نرگس محمدی، نایب‌رئیس این کانون غیرقانونی با سفر به استان سیستان و بلوچستان، ضمن ابراز مسرت از ملاقات صمیمانه با امام جماعت مسجد مکی زاهدان، تندیسی از منشور کورش را به اسماعیل‌زهی تقدیم کرد و گفت: «ما در کنار شما هستیم و برای رسیدن به صلح و زندگی عاری از خشونت و خونریزی و همچنین برای رسیدن به درجه‌ای از شخصیت والای بشری که با مدارا و دوستی در کنار هم زندگی و حقوق انسانی یکدیگر را رعایت کنیم، دست یاری به سوی شما دراز می‎کنیم تا شاهد صلحی پایدار در کشور و در جهان باشیم.» بر پایه این گزارش، عبدالحمید هنگام دریافت جایزه با تأکید بر ضرورت توجه به حقوق اقلیت‎ها و اقوام، برای جهان و بشریت آرزوی صلح و ثبات کرد! گفتنی است با توجه به اینکه تشکیلات شیرین عبادی در ایران و بویژه در میان جامعه متدین، زنانی بدنام هستند؛ بنابراین به نظر می‌رسد عبدالحمید، باید به این سوالات پاسخ دهد:
1- چرا به قانون بی‌اعتنایی کرده و جایزه یک تشکل غیرقانونی را پذیرفته است؟
2- آیا امام جماعت مسجد مکی زاهدان از مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشر و مغایرت بسیاری از بندهای آن با شریعت اسلام آگاه است؟ شریعتی که جناب عبدالحمید خود را مبلغ آن می‌داند و براساس احکام آن فتوا صادر می‌کند، چگونه با اعلامیه جهانی حقوق بشر قابل جمع است؟
3- بعید است عبدالحمید از عقاید کانون موسوم به مدافعان حقوق بشر درباره مسلمات اسلامی همچون حجاب، قصاص، ارث، نکاح و... مطلع نباشد. پس به عنوان یک شخصیت دینی چگونه حاضر به «ملاقات صمیمانه» با نماینده این تشکل اسلام‌ستیز شده و هدیه آنان را نیز پذیرفته است؟!
4- موضع اسماعیل‌زهی در قبال دروغ‌پردازی‌ها، سیاهنمایی‌ها و اتهامات خلاف واقعی که از جانب این کانون غیرقانونی متوجه نظام اسلامی شده است، به‌صورت دقیق چیست؟

خاتمی چه وقت و چگونه فرمان آشوب را صادر کرد؟
فقط یک نگاه اجمالی به آنچه در روز برگزاری انتخابات 22 خرداد سال 88 رخ داد نشان می‌دهد برنامه‌ای در کار بوده و جمعی از اصلاح‌طلبان با برنامه قبلی و ساز و کار مشخص وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده‌اند. چراغ اول این ماجرا را محمد خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق روشن کرد، آنجایی که ساعت 12:10 دقیقه روز برگزاری انتخابات، سایت یاری‌نیوز از سایت‌های نزدیک به خاتمی که بعدها به علت تخلفاتی فیلتر شد، به نقل از خاتمی مطلب مهمی را منتشر کرد. «خاتمی: میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.» این جمله‌ای بود که سایت یاری‌نیوز منتشر کرد و بعد از آن به طور کاملا برنامه‌ریزی شده یک سناریوی هوشمندانه به نام «تقلب» با هدفی خاص آغاز شد. به گزارش تسنیم، اندکی بعد و در ساعت 13:11، سایت قم‌نیوز که تحت مدیریت ابوالفضل فاتح، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد موسوی بود، به نقل از فاتح نوشت: پیروزی مهندس موسوی با فاصله زیاد قطعی است. همه برای این پیروزی یک سجده شکر بدهکاریم. سایت جمهوریت نیز که گردانندگان آن در دادگاه از حمایت‌های مهدی هاشمی‌رفسنجانی از این سایت خبر داده بودند نیز ساعت 21:06 خبری را با عنوان «خاتمی به میرحسین تبریک گفت» منتشر کرد تا حلقه پیروزنمایی میرحسین موسوی با ارسال پیام‌های تبریک از سوی سران جریان دوم خرداد کامل‌تر شود.
 


Page Generated in 0/0290 sec