printlogo


کد خبر: 130735تاریخ: 1393/10/4 00:00
سرخط خبر

 محمدرضا راهداری‌زاده، رئیس مجمع نمایندگان کارگران خوزستان گفت: از سال 84 تاکنون قدرت خرید کارگران 73 درصد کاهش یافته است.
 اداره اطلاعات انرژی آمریکا از افزایش ۱۳۵ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران در ۹ ماه نخست ۲۰۱۴ خبر داد و اعلام کرد ایران سومین تولیدکننده اوپک در این دوره شناخته شده است.
 محمد مروج‌حسینی، رئیس هیات‌مدیره انجمن صنایع نساجی با انتقاد از تعرفه اندک واردات چادر مشکی به کشور گفت: دولت هیچ تدبیری برای تقویت واحدهای تولیدی نساجی انجام نمی‌دهد.
 گلناز نصراللهی، مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه بزودی از سرمایه‌گذاران جدید برای احداث واحدهای تولید چادر مشکی دعوت می‌کند. طبق برآورد نیازهای صورت گرفته در کشور باید 4 و 5 واحد تولید چادر مشکی در کشور راه‌اندازی شود.
 غلامحسین کریمی، رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی گفت: ۴۰ درصد فروشندگان علاءالدین جواز کسب ندارند و اکنون 80 درصد پرونده‌های شکایت ما از بازار علاءالدین است.
 غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به بازداشت برخی از اعضای هیات مدیره یک تعاونی اعتباری و بازگرداندن مبالغ صدها میلیارد تومانی برداشت‌های غیرقانونی، گفت: اغلب مراکزی که به نام موسسه مالی و اعتباری در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند، مجوزهای لازم را ندارند و فعالیت‌های آنها با این عنوان غیرقانونی است.
 حسن محمدی، عضو هیات‌مدیره اتحادیه سیب‌زمینی‌کاران کشور با اشاره به اینکه مردم مرغ را جایگزین سیب‌زمینی در سبد غذایی خود کرده‌اند، گفت: قیمت این محصول در سال‌جاری به بیش از 3000 تومان نخواهد رسید.
 با تصمیم هیات وزیران مبلغ 5 میلیارد ریال به منظور جبران خسارت‌های وارده به واحد‌های دامداری گاو شیری شهرستان‌های آمل و ساری ناشی از اپیدمی‌ دامی در اختیار استانداری مازندران قرار می‌گیرد‌.
 همراه اول تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی نرخ پیامک انبوه را برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی انبوه و تعاملی حذف کرده و از اول دی‌ماه تعرفه را طبق قیمت پایه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (۸۹ ریال فارسی و ۲۲۲ ریال انگلیسی) محاسبه می‌کند.
 صورت‌های مالی امضاشده استقلال و پرسپولیس تحویل سازمان خصوصی‌سازی شده است و این مدارک به تایید بازرس و مجمع عمومی هم رسیده و قیمت‌گذاری برند نیز صورت گرفته است.
 سیدرحمت‌الله اکرمی، معاون نظارت مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه‌دار کل کشور از صرفه‌جویی 7 درصدی عملکرد اعتبارات هزینه‌ای 8ماهه سال ۱۳۹۳ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۲ خبر داد.
 نمایندگان «اینترپرایز ایرلند» نهاد دولتی حامی تجار ایرلندی در نیمه نخست 2015به منظور بررسی فرصت‌های بالقوه صادرات به ایران سفر خواهند کرد.
 پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ایران اعلام کرد: بانک آینده به منظور بازگشایی نماد، نیازمند مجوز فعالیت از بانک مرکزی است.
 استان‌های تهران، هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان به طور مشهود با کاهش بارندگی نسبت به سایر استان‌ها مواجه بوده‌اند، به‌طوری که با کاهش بارندگی افزون بر 50 درصدی نسبت به سال گذشته، در مقایسه با بارندگی درازمدت هم به ترتیب37، 73 و 88 درصد کاهش بارندگی داشته‌اند.
 ناصر نبی‌پور،‌رئیس هیأت‌مدیره اتحادیه مرغ‌ تخم‌گذار استان تهران قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ را بین 3650 تا 3700 تومان درب مرغداری عنوان کرد.
 


Page Generated in 0/0151 sec