printlogo


کد خبر: 130760تاریخ: 1393/10/4 00:00
اخبار

تیموریان از استقلال جدا شد
هافبک ارمنی تیم فوتبال استقلال از این تیم جدا شد. آندرانیک تیموریان چهارشنبه  در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و خواستار رضایتنامه خود شد.این بازیکن که مطالباتی از باشگاه استقلال داشت در نهایت به بخشیدن مطالباتش رضایت داد تا جدایی خود از استقلال را قطعی کند. پس از این اتفاق بهرام افشارزاده از هیات مدیره این باشگاه خواست با حضور در محل باشگاه صورتجلسه جدایی تیموریان از استقلال را امضا کنند. به گزارش فارس، آندو تیموریان از تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد پیشنهاد جدی دارد اما این بازیکن با مسؤولان باشگاه تبریزی به توافق رسیده و به احتمال فراوان امروز با این تیم قرارداد خود را رسمی خواهد کرد. هافبک تیم استقلال بعد از درگیری‌ای که در کمپ استقلال با لیدرها داشت همچنین نیمکت‌نشینی در نهایت تصمیم به جدایی از استقلال گرفت.

صادقی در لیست مازاد قلعه‌نویی
امیرحسین صادقی با نظر امیر قلعه‌نویی در لیست مازاد استقلال قرار گرفت. امیر قلعه‌نویی (چهارشنبه) جلسه‌ای را با بهرام افشارزاده برگزار کرد تا درباره مسائل نقل و انتقالات این تیم با وی گفت‌وگو کند. ظاهرا امیرحسین صادقی نتوانسته در این فصل نظر مساعد سرمربی استقلال را جلب کند به همین دلیل قلعه‌نویی این بازیکن را در لیست مازاد تیمش قرار داده است. به این ترتیب امیر حسین صادقی در نیم‌فصل دوم در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور نخواهد داشت و در تیم دیگری توپ خواهد زد. نکته دیگر در این میان این است که حضور امیرحسین صادقی در لیست مازاد استقلال به معنای جدایی قطعی او از آبی‌پوشان نخواهد بود و شاید سرمربی استقلال در روزهای آینده نظرش را در این باره تغییر دهد و کاپیتان آبی‌ها همچنان در استقلال حضور داشته باشد.

کی‌روش جمعه در تهران
لیست نهایی تیم ملی برای سفر به استرالیا پنجشنبه اعلام می‌شود. قرار است لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 پنجشنبه اعلام شود و بازیکنان باید از جمعه در اردو حاضر شوند. کارلوس کی‌روش که همراه تیم ملی از اردوی آفریقا به ایران بازنگشت و به تعطیلات ژانویه رفت، بامداد جمعه به تهران می‌رسد. کی‌روش اعلام کرده هنگام ورود به ایران مصاحبه‌ای نمی‌کند و پیش از بازی تدارکاتی یکشنبه برابر فلسطین، در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود که البته با لغو بازی با فلسطین و انصراف این تیم، این نشست خبری نیز لغو می‌شود!

توافق هدایتی و خادم
باشگاه پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است و هر روز خبرهای مختلفی از این باشگاه به گوش می‌رسد. وزارت ورزش که در پروژه انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه شکست خورده به دنبال راهکاری است تا سرخپوشان را از این شرایط نجات دهد. در آخرین رایزنی‌های وزارت ورزش قرار بود حسین هدایتی به‌عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شود تا این تیم از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشد. همزمان هم قرار بود محمدحسین نژادفلاح، به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس کارش را آغاز کند اما هدایتی با اعلام اینکه خانواده‌اش مخالف حضور او در پرسپولیس هستند عذرخواهی کرد و از بازگشت به این باشگاه انصراف داد. با این حال این پایان ماجرا نبود چرا که هدایتی و خادم که رابطه چندان خوبی با یکدیگر نداشتند مدتی است مشکلات گذشته را فراموش کرده‌اند. مصاحبه خادم با رادیو ورزش که از هدایتی حمایت کرده بود گواه این موضوع است. طبق آخرین صحبت‌ها قرار شده هدایتی با وجود عدم حضور در باشگاه به پرسپولیس کمک مالی کند.  

مورینیو: مسی را نمی‌خواهیم
سرمربی چلسی تاکید کرد به خاطر رعایت قانون فیرپلی مالی خواهان امضای قرارداد با لیونل مسی نیست.ماه گذشته باشگاه چلسی سود خالص خود را 4/18 میلیون پوند اعلام کرد تا عملکرد خوبی براساس قانون فیرپلی مالی داشته باشد اما مبلغ بازخرید قرارداد لیونل مسی که 205 میلیون پوند است، همچنان دور از دسترس به نظر می‌رسد. لیونل مسی که چندی پیش اعلام کرده بود شاید در آینده بخواهد بارسلونا را ترک کند، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره خودش برای حضور در تیمی دیگر ایجاد کرده بود. از 3 باشگاه چلسی، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن که توانایی پرداخت مبالغ گزاف برای خرید بازیکنان را دارند، به عنوان مقصد احتمالی ستاره آرژانتینی بارسلونا نام برده می‌شد. ژوزه مورینیو در این زمینه گفت که حتی اگر بخواهند قوانین فیرپلی مالی را بشکنند، نیازی به حضور لیونل مسی در استمفوردبریج ندارند. آقای خاص به بی‌تی اسپورت گفت: نه، هیچ شانسی برای امضای قرارداد با مسی نمی‌بینم. در حال حاضر قانونی به نام فیرپلی مالی در فوتبال وجود دارد که قوانینی محکم برای خودش دارد. بر این اساس تیم ما شرایط این را ندارد که در حال حاضر بخواهد مبلغ هنگفتی برای خرید یک بازیکن بپردازد. ما چنین پولی نداریم حتی اگر آن بازیکن فوق‌العاده باشد و دستمزد گزافی هم بگیرد.


Page Generated in 0/0155 sec