printlogo


کد خبر: 130771تاریخ: 1393/10/4 00:00
در ستایش اصولگرایی...

سیده‌آزاده امامی : چند روز پیش که مصاحبه آیت‎الله سیدمحمد خامنه‎ای را با نشریه «رمز عبور» خواندم، گذشته از ابهامی که ادعای ایشان برایم ایجاد کرد مطلبی در مصاحبه بود که شدیدا آزارم می‎داد و آن اینکه لازمه پذیرش برخی مطالب ایشان قبول این نکته است که حضرت امام(ره) بعضی وقت‌ها تحت تأثیر افراد دیگر و احیانا بر مبنای اطلاعات و تحلیل‎های نادرستی که به ایشان ارائه شده است، تصمیم گرفته‎اند و بالطبع بر این اساس نتیجه این خواهد شد که پس برخی تصمیم‎های حضرت امام نادرست بوده است!!!
نکته‎ای که اتفاقا بارها و بارها مورد استناد جریان دگراندیش واقع شده، و به‎رغم ادعای ظاهری این جریان در تعهد و التزام به خط راستین حضرت امام در مناسبت‎ها و شرایط گوناگون کوشیده با این ترفند مضحک زوایای فاحشی را که با سیره و اندیشه حضرت امام داشته از نظر پنهان دارد؛ بویژه در قضایایی نظیر عزل آقای منتظری از قائم‌مقامی رهبری و نیز ادامه دفاع مقدس بعد از فتح خرمشهر و....
اما با خواندن تحلیل جامع آقای شریعتمداری، خدای را سپاس گفتم که به جریانی تعلق خاطر دارم که برای رفع و رجوع کاستی‎ها و نابسندگی‎های خویش ناجوانمردانه به تحریف بنیانگذار عظیم‎الشأن انقلاب روی نمی‎آورد و قاطعانه و بی‎هیچ تعارفی در برابر هر آن اندیشه و عملی می‎ایستد که حتی کمترین شائبه‎ای در خدشه به شخصیت آن مرد الهی داشته باشد چرا که اساساً جریان اصیل اصولگرایی هویت خویش را در ربط و نسبت وثیق با اندیشه‎های الهی حضرت امام که ترجمان امروزین اسلام ناب محمدی است تعریف کرده، و جز در این خط و این راه برای خود رسالتی قائل نیست. برخلاف آنان که هر جا مصلحت‎شان اقتضا کند امام را خرج خویش و ایل و تبار سیاسی خویش می‎کنند! و نیز برخلاف آنان که به ظاهر به صیانت از «دستخط امام» همت گماشته‎اند، اما در برابر هجمه‎های بی‎امان جریان بی‎اعتقاد به «خط امام» یا انقلابی‎های پشیمان از همراهی امام، سکوت کرده و دم برنمی‎آورند و چه بسا با تایید آن حتی بستر تحریف در «دستخط امام» را نیز فراهم آورند! آنگونه که چندی پیش در برابر تحریف صریح تعبیر طلایی حضرت امام درباره «میزان حال فعلی افراد است» لب فروبسته و خاموشی پیشه ساختند یا درباره مواضع ضداستکباری حضرت امام یا...!
قضاوت درباره چند و چون مدعای تاریخی آیت‎الله سیدمحمدخامنه‎ای کار من نیست و اساساً به آن ورودی نخواهم داشت، اما انتظار من به‎مثابه عضوی از نسل جوان این سرزمین این بود که دفتر آقای هاشمی به جای ارائه آن فحش‎نامه تمام‎عیار لااقل به اندازه «یک سطر» با استدلال و منطق به ادعاها پاسخ می‎داد!
 


Page Generated in 0/0054 sec