printlogo


کد خبر: 131199تاریخ: 1393/10/13 00:00
تازه‌ها

«ابله» توزیع شد
اولین قسمت مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی که قرار بود از ۱۷ آذرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شود از چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه با قیمت ۳ هزار تومان وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. به گزارش  تسنیم، رئیس هیات مدیره شرکت تصویر گستر پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع عرضه سریال «ابله» شبکه همراهان پاسارگاد نیز آغاز به کار می‌کند و خریداران این مجموعه می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از برنامه‌های این شبکه نیز استفاده کنند. علی اسدزاده با بیان اینکه چنین امکانی برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی فراهم شده است، ادامه داد: در دی‌وی‌دی سریال «ابله» بخش‌هایی چون ابله‌تر، نماهنگ، انیمیشن و هنر و تجربه گنجانده شده است که یک بسته کامل برای خانواده محسوب می‌شود. وی در توضیحات بیشتر این بخش‌ها گفت: «ابله‌تر» عنوان صندلی زردی است که در هر قسمت یکی از عوامل مجموعه روی آن می‌نشیند و به سوالات خاصی پاسخ می‌دهد، بخش نماهنگ هم اولین جایگاه عرضه رسمی کلیپ خوانندگان مطرح کشورمان محسوب می‌شود که در هر قسمت شاهد 3 نماهنگ متفاوت خواهیم بود.

«چند مترمکعب عشق» با ۱۰ سالن سینما به فروش ۱۰۰ میلیونی رسید
غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری درباره آمار فروش «چند مترمکعب عشق» ساخته جمشید محمودی گفت: این فیلم در ۱۳ روز اکران عمومی و با در اختیار داشتن 10 سالن سینمایی در شهر تهران، فروش ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی را تجربه کرده است. غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تازه‌ترین آمار فروش فیلم «چند مترمکعب عشق» ساخته جمشید محمودی گفت: «چند مترمکعب عشق» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دهم و یازدهم دی ماه، به ترتیب با 4 میلیون و 500هزار تومان و 9 میلیون و 800 هزار تومان فروش خوبی داشته است. وی ادامه داد: این فیلم در 13 روز اکران عمومی و با در اختیار داشتن 10 سالن سینمایی در شهر تهران، فروش 97 میلیون و 700 هزارتومانی را تجربه کرده است. فرجی درباره آخرین آمار فروش «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سید‌جلال دهقانی اشکذری گفت: «خانه‌ای کنار ابرها» همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب یک میلیون و 800 هزار تومان و 3 میلیون و 800 هزار تومان فروخته است. این فیلم در مجموع 9 روز اکران عمومی با در اختیار داشتن سالن سینمای شهرتهران، به فروش 21 میلیون تومانی رسید. مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره درباره اکران این دو فیلم در سینماهای شهرستان‌ها گفت: «چند مترمکعب عشق» در سینما‌های شهرهای فارس و خوزستان اکران شده است و «خانه‌ای کنار ابرها» از این هفته اکرانش را در شهرستان‌ها شروع می‌کند. اکران «خانه‌ای کنار ابرها» از چهارشنبه سوم دی ماه در گروه سینما استقلال و به جای «میهمان داریم» شروع شد.  این فیلم به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری ساخته شده است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر توانسته بود دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه بخش نگاه نو (فیلمسازان اول) را دریافت کند. این فیلم درباره آشنایی 2 جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود. هدایت هاشمی، حامید کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی «خانه‌ای کنار ابرها» هستند. اکران فیلم سینمایی «چند مترمکعب عشق» اولین ساخته بلند سینمایی جمشید محمودی به تهیه‌کنندگی نوید محمودی از 26 آذر ماه در سینماهای تهران شروع شده است. در این فیلم که در بخش سودای سیمرغ و نوعی نگاه جشنواره فیلم فجر سال گذشته حضور داشت، ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میرطاهری، افشین سلیمان‌پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خانواده «شمعدونی» زیبا را راهی خانه بخت کردند
پایان تصویربرداری 50 قسمت از سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت با خانه بخت رفتن زیبا همراه شد. در حال حاضر تدوین آن همزمان در حال انجام است. مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. این سریال دارای 50 قسمت
40 دقیقه‌ای است که بعد از پایان یافتن سریال «همه چیز آنجاست» پخش خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0051 sec