printlogo


کد خبر: 131512تاریخ: 1393/10/18 00:00
سرخط خبر

 بلیت قطار مسافری رجا تا ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۳، در ایام مختلف با تخفیف از ۵ تا ۳۰ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود.
 براساس گزارش‌های دریافتی از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در آذر امسال تعداد ۲۶۷ تعاونی و یک اتحادیه در کل کشور به ثبت رسیده است.
 بیمه مرکزی اعلام کرد: طبق گزارش‌های موجود اشخاصی بدون دریافت مجوز از بیمه مرکزی با عناوین جعلی به تاسیس دفتر بیمه‌ای اقدام کرده‌ و با دریافت وجه از افراد جویای کار و برگزاری آزمون برای جذب کارمند (بازاریاب) فعالیت می‌کنند.
 طبق مصوبه مجلس بانک‌ها مکلفند با درخواست بنگاه‌های تولیدی که به‌دلیل شرایط کشور در سال‌های ۸۹ تا ۹۲ دچار مشکل و دارای بدهی سررسید گذشته شده‌اند، با دوره تنفس 6 ماهه و بازپرداخت 3ساله اقدام به تسویه حساب کنند.
 نمایندگان مجلس بانک مرکزی را موظف کردند به منظور تأمین سرمایه درگردش پایدار برای واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی دستورالعمل اجرایی افتتاح حساب ویژه تأمین سرمایه درگردش را در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا تدوین و ابلاغ کند.
 مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی رگولاتوری گفت: استفاده از جمر و نویزها جرم است و با کسانی که از این تجهیزات برای از دسترس خارج کردن موبایل استفاده می‌کنند، برخورد می‌شود.
 خسرو ارتقایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه حجم ذخیره آب سد لار تهران در وضعیت قرمز است، گفت: در حال حاضر ورودی و خروجی سد لار نشان می‌دهد حجم این سد یک مترمکعب در ثانیه کسری دارد.
 قیمت هر تن بنزین در بازار خلیج‌فارس در حالی به حدود 550 دلار رسیده که پیش از آغاز روند کاهشی قیمت نفت، در اوایل جولای، قیمت هر تن بنزین بین 1060 تا 1100 دلار متغیر بوده است.
  رجیستر کردن گوشی‌های همراه وارداتی با توجه به قاچاق ۸۰ درصدی، بار دیگر در دستور کار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت. بنابراین کمیته‌ای متشکل از اتحادیه‌های صفی فناوران رایانه، صوت-تصویر و تجهیزات مخابرات شکل گرفته تا صنف فروشندگان موبایل را ساماندهی کند.
  براساس آخرین آمارهای رسمی، تورم اتحادیه اروپا و کشورهای عضو حوزه یورو در ماه دسامبر سال 2014 برای نخستین بار از سال 2009 منفی شد و به منفی 2/0 درصد رسید.


Page Generated in 0/0067 sec