printlogo


کد خبر: 132469تاریخ: 1393/11/4 00:00
سلام وطن

  آقایان دولتی که اینقدر راحت می‌گویند هیچ مشکلی نیست که نتوانیم حل کنیم اگر به خدا توکل می‌کردند ما هم باور می‌کردیم ولی متأسفانه تا اینجای کار که ما مشاهده کرده‌ایم، توکل بر کدخدا بوده که نتیجه‌ای هم البته در پی نداشته است.
کریمیان
  کاش آقای نوبخت، سخنگوی محترم دولت، از همه اقدامات هم دفاع نکنند؛ کارهایی که آقای ظریف کردند؛ چه پیاده‌روی با وزیر خارجه آمریکا که به تعهدات توافق ژنو عمل نمی‌کند و همچنان بر ایران فشار وارد می‌کند و چه رفتن به پاریس در حالی که سران دولت فرانسه حامی اهانت‌کنندگان به پیامبر عزیز اسلام(ص) است و در همین کشور، مرحوم پروفسور روژه گارودی را به جرم(!) زیر سوال بردن متقن و همراه با اسناد هولوکاست، محکوم به زندان کردند، توجیه‌ناپذیر است. باید عذرخواهی کنند نه توجیه!
پاکی
  زندگی معلمان در حال حاضر به سختی می‌گذرد. لطفا در سال آینده حقوق این قشر زحمتکش و تربیت‌کننده آینده‌سازان کشور را افزایش دهند.
صادقی
  با دادن آمارهای گل و بلبلی اوضاع اقتصادی تغییر نمی‌کند با کار و تقویت تولید داخلی همه چیز درست می‌شود. دولت در روندی که یک سال و نیم است در پیش گرفته که اشتباه بودنش اثبات شده، نمی‌خواهد تجدیدنظر کند؟
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0067 sec