printlogo


کد خبر: 132823تاریخ: 1393/11/11 00:00
نصرالله: اسرائیل ما را دوباره نیازماید

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه جمعه در سخنانی در مراسم بزرگداشت شهدای «قنیطره» مانند سردار شهید الله‌دادی، فرمانده شهید ابوعیسی و شهید جهاد مغنیه در رابطه با حضور 3نسل از نیروهای مقاومت در بین این شهدا، گفت: این امر ثابت می‌کند برخلاف همه مطالب نفاق‌آمیزی که نوشته می‌شود یا دروغ‌ها و مطالب گمراه‌کننده‌ای که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌شود، مجاهدان حزب‌الله همچنان در خطوط مقدم قرار دارند و طلایه‌دار شهدا هستند و دنیا و هیچ چیز دیگر نمی‌تواند بین آنان و آنچه بدان ایمان دارند و به آن عشق می‌ورزند، فاصله بیندازد. سیدحسن نصرالله گفت: متأسفانه منطقه ما از ده‌ها سال قبل و به صورت مشخص از 1948 از وجود سرطانی به نام «اسرائیل» رنج می‌برد؛ غده‌ای سرطانی و رژیمی تروریستی و جرثومه فساد «اسرائیل» که طی ده‌ها سال همچنان باقی مانده است.
  رژیم صهیونیستی از تکفیری‌ها در سوریه حمایت می‌کند
سیدحسن نصرالله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در سوریه علاوه بر اینکه همچنان جولان را تحت اشغال دارد، از جنگ در این کشور به بدترین شیوه سوء‌استفاده می‌کند. وی افزود: رژیم صهیونیستی به صورت آشکار از گروه‌های تکفیری با هدف ویران کردن سوریه و نابود کردن ارتش این کشور پشتیبانی و در روز روشن به سوریه تجاوز می‌‌کند. سیدحسن نصرالله گفت: در لبنان نیز رژیم صهیونیستی علاوه بر ادامه اشغال مزارع شبعا، قطعنامه 1701 را به رسمیت نمی‌شناسد. سیدحسن نصرالله تأکید کرد: واقعیت این است که اسرائیلی‌ها تصمیم داشتند این گروه مقاومت را (در قنیطره) هدف قرار دهند البته نمی‌دانیم چه زمانی این تصمیم گرفته شده بود؛ مسؤولان رژیم صهیونیستی در عالی‌ترین سطوح در انتظار زمان اجرای حمله بودند و روز یکشنبه همان روز بود. به این معنا که ما در برابر عملیات ترور آشکار هستیم. دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اسرائیل روز یکشنبه عملیات را برعهده نگرفت و تا امروز هم به صورت آشکار این امر صورت نگرفته است.
  نخستین غافلگیری اسرائیل پس از عملیات قنیطره
دبیرکل حزب‌الله افزود: فکر می‌کنم نخستین مساله غافلگیرکننده برای اسرائیل اعلام شهید شدن نیروهای حزب‌الله در حمله هوایی این رژیم به قنیطره بود؛ ما در همان روز اسامی شهدا را با افتخار اعلام کردیم.
  بهانه ترور؟
سیدحسن نصرالله با مطرح کردن سوالی درباره بهانه ترور رزمندگان مقاومت در قنیطره گفت: آنچه اسرائیلی‌ها از طریق تحلیلگران و کارشناسان به بیرون درز دادند به یک موضوع ختم می‌شد که رزمندگان مقاومت به دنبال اجرای یک عملیات در جولان اشغالی هستند. آنها در مسافت 6 کیلومتری مرزهای فلسطین اشغالی بودند و بین آنها تا مرزها هزاران عنصر «جبهه النصره» حضور داشتند. گفته شد نیروهای مقاومت در حال آماده‌سازی برای عملیاتی بودند که قرار است بعدا اجرا شود. همچنین گفته شد آنها در حال مقدمه‌چینی برای نصب سکوهای پرتاب موشک در منطقه بودند. اسرائیلی‌ها گمان کردند مقاومتی در منطقه به وجود آمده و لذا باید آن را هدف قرار داد. سوالی که اینجا برای ملت و مخالفان سوری و همه ملت‌های منطقه مطرح می‌شود این است که اسرائیل در منطقه مرزی جولان تا پایین‌ترین نقطه‌ای که ارتش سوریه در آن حضور دارد، چه کار می‌کند؟
  دوستان مقاومت مانع پاسخ دادن ما نشدند
سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: اولین موفقیت‌های این شهدا آن بود که از روز یکشنبه تا چهارشنبه اسرائیل به حالت آماده‌باش مطلق و در انتظار آن بود که حزب‌الله چه خواهد کرد. وی افزود: صحبت از آن بود که ایران برای ممانعت از پاسخ حزب‌الله تماس خواهد گرفت یا اینکه رهبران سوریه چنین تماسی را برقرار خواهند کرد اما من به شما می‌گویم که هیچ یک از دوستان راضی به ذلت ما و ریخته‌شدن خون‌مان و اینکه بنشینیم و نظاره‌گر باشیم، نیستند.
  پرونده هسته‌ای ایران ارتباطی با پاسخ حزب‌الله ندارد
سیدحسن نصرالله تأکید کرد: پرونده هسته‌ای ایران هیچ ارتباطی به ریاست‌جمهوری (لبنان) یا پاسخ مقاومت ندارد؛ به این ادعاها پایان دهید. وی اظهار داشت: اسرائیل همه احتمالات را در نظر گرفت، زیرا بیشتر از هر طرف دیگری می‌داند مقاومت توانمند و آماده است که البته اطلاع از این امر از طریق جاسوسان آنها صورت می‌گیرد.
  اسرائیل از تار عنکبوت سست‌تر است
سیدحسن نصرالله اظهار داشت: ارتش اسرائیل از مقابله با مقاومت ناتوان است. این اسرائیل است که درسال 2006 و در غزه آن را شکست دادیم. این رژیم از تار عنکبوت سست‌تر است و غیر از این نیست.

نصرالله افزود: اسرائیل به خوبی فهمیده است مقاومت، حکیمانه اقدام می‌کند و هیچ ترسی ندارد و اگر اسرائیل در محاسبه‌های خود اینچنین حساب می‌کند که مقاومت ترسیده است، امروز به آنها می‌گویم که ما از جنگ نمی‌ترسیم و در برابر آن تردیدی نداریم و هنگامی که بر ما تحمیل شود، وارد آن می‌شویم و به اذن خداوند پیروز می‌شویم. دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به دوستان گفت: خواستن جنگ چیز دیگری است و ما به دنبال جنگ نیستیم؛ مقاومت به دلیل وجود دشمن صهیونیستی آماده است. ما مرد جنگ هستیم و با کمک و خواست خدا پیروزیم.
 


Page Generated in 0/0151 sec