printlogo


کد خبر: 132828تاریخ: 1393/11/11 00:00
سرخط خبر

 واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست تهران را چهل و نهمین شهر ایمن جهان معرفی و اعلام کرد امنیت بهداشتی پایتخت ایران بیشتر از بمبئی هند و ایمنی زیرساختی تهران بیشتر از پایتخت عربستان است.
 سیدحمید کلانتری، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مذاکره با سازمان مدیریت برای تخصیص ۳۰درصد درآمد واگذاری‌ها به تعاونی‌ها خبر داد و گفت: در بودجه ۹۴ نیز ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف توانمندسازی تعاونی‌ها خواهد شد.
 صندوق بین‌المللی پول ایران را سومین کشور از نظر حجم ذخایر ارزی در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی معرفی و اعلام کرد: ایران 5/8 درصد ذخایر ارزی ۱۵۰۵ میلیارد دلاری منطقه را به خود اختصاص داده است.
 پیروز حناچی، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین ابلاغ شهر مدرن به شهر بندر لنگه تعلق گرفت که این اتفاق حاوی یک پیام مبنی بر ظرفیت بالای این منطقه است.
 علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کارت‌های ویژه بسته سوم امنیت غذایی در این هفته شارژ و اعلام عمومی خواهد شد.
 براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، برخی از شرکت‌های خودروساز داخلی محصولات خود را از اواخر هفته گذشته با پلاک 94 فاکتور کرده و تحویل مشتریان می‌دهند.
 محمدجواد صدق‌آمیز، مشاور اتحادیه صنف پوشاک تهران با اشاره به فعالیت 20 هزار واحد تولیدی و فروشگاه در حوزه پوشاک گفت: ظرفیت تولید نساجی و پوشاک در کشور حدود 18 میلیارد دلار است.
 ‌رحمت حاج‌محمدعلی، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری‌کرایه بین‌شهری کشور گفت: در راستای تورم سالانه، در ماه جاری 10 درصد به نرخ سواری‌های کرایه بین شهری افزوده می‌شود ضمن آنکه از 25 اسفند هم 15 تا 20 درصد به نرخ کرایه‌ها افزوده خواهد شد.
 رجب صفراف، مدیر کل شورای تجارت ایران و روسیه گفت: حجم مبادلات تجاری بین ایران و روسیه در سال ۲۰۱۵ به ۲ تا 5/2 میلیارد دلار می‌رسد.
 عرضه نامحدود مرغ منجمد در میادین میوه و تربار تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور از امروز آغاز می‌شود. شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تعادل در بازار از امروز اقدام به عرضه مرغ منجمد تولید داخل به قیمت هر کیلوگرم 6050 تومان در میادین میوه و تربار شهر تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور می‌کند.
 آرش رشیدیان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هشدار نسبت به میزان مصرف نمک از سوی شهروندان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده نان بربری شورترین نان‌ سنتی و سنگک سالم‌ترین است.
 سیدمهدی کلاته، قائم‌مقام سازمان مرکزی تعاون روستایی از خرید 65 هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید امسال خبر داد.
 رضا رحمانی، ‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ابلاغ نشدن شرح وظایف وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: ابلاغ این شرح وظایف می‌تواند شرایط و فرصت جدیدی برای حمایت از تولید فراهم کند.
 حسین اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود تابستان ۹۴ حدود ۲۸ شهر استان که ۶۵ درصد جمعیت شهرهای استان را شامل می‌شود متأثر از وضع کم‌آبی باشد.
  سازمان زمین‌های دوبی اعلام کرد ایرانی‌ها در سال 2014 میلادی، یک‌میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار در بخش املاک این امیرنشین اماراتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0047 sec