printlogo


کد خبر: 133055تاریخ: 1393/11/14 00:00
اخبار

پولادی: قراردادم تمام شود به ایران می‌آیم
پس از اینکه مهرداد پولادی توانست با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح به همراه تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حاضر شود و بعد از پایان رقابت‌های تیم ملی به همراه سایر بازیکنان به تهران بازنگشت، اظهارنظرهای مختلفی درباره این بازیکن توسط مسؤولان ستاد کل نیروهای مسلح مطرح شد. اکنون مهرداد پولادی در نخستین واکنش خود به این اظهارنظرها می‌گوید به قانون تمکین می‌کند و پس از پایان قراردادش با باشگاه الشحانیه برای حل مشکل کارت پایان خدمتش به تهران سفر خواهد کرد. وی در این باره گفت: «پیش از اینکه مطرح شود که کارت پایان خدمت من مشکل دارد، قرارداد 2 ساله‌ای را با باشگاه الشحانیه بستم. پس از چند وقت اعلام شد که این مشکل برای من به وجود آمده است به همین خاطر چاره‌ای جز ادامه فعالیتم در این باشگاه قطری نداشتم. پس از اینکه در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار شد به همراه تیم ملی به جام ملت‌ها بروم، اعلام کردم پس از پایان قراردادم با الشحانیه به قانون تمکین می‌کنم و به ایران می‌آیم تا مشکل کارت پایان خدمتم را حل کنم. به شخصه اعتقاد دارم کارت پایان خدمت من مشکلی ندارد اما برای اینکه به مسؤولان ثابت کنم مشکلی وجود ندارد و کار غیرقانونی انجام نشده مطمئنا با به پایان رسیدن مدت قراردادم به ایران می‌آیم. اگر می‌خواستم قراردادم را با الشحانیه فسخ کنم، مطمئنا این مساله با مخالفت مسؤولان باشگاه قطری همراه می‌شد. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد دردسر برای فوتبال ایران و خودم، تصمیم دارم تا پایان مدت قراردادم در الشحانیه بمانم و پس از آن به ایران بیایم و مشکل کارت پایان خدمتم را حل کنم».

کفاشیان: کی‌روش گفت قراردادم را فسخ کنید
علی کفاشیان درباره جلسه خود و کارلوس کی‌روش پس از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما در این جلسه برنامه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی 2018 را درخواست کردیم. اگر برنامه‌ریزی و امکانات ما را با کشورهایی که امسال در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند مقایسه کنید، تمام کشورهایی که در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند همگی از آمادگی کامل برخوردار بودند. همه تمام تلاش‌شان را کردند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. در نظر بگیرید سطح فوتبال آسیا پیشرفت کرده و کشورها سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند. حدود 6 ماه قبل با کی‌روش قراردادمان را تمدید کردیم و ایشان موظف هستند به موجب این قرارداد تا جام‌جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران را هدایت کنند اما بعد از جام ملت‌های آسیا بشدت از امکانات موجود فوتبال ایران ابراز نگرانی می‌کنند. ما قرار است در فروردین ماه یک اردوی چند روزه را در تهران برگزار کنیم و سپس به سوئد برویم تا در آنجا با تیم ملی شیلی و همین طور تیم ملی سوئد دیدارهای دوستانه‌ای را برگزار کنیم. در حال حاضر تمام نگرانی کی‌روش این است که فدراسیون فوتبال توانایی مهیا کردن امکانات مورد نیاز او را ندارد. کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد کی‌روش اعلام کرده توافقی با فدراسیون فوتبال قراردادش را فسخ کند، گفت: بله. کی‌روش چنین موضوعی را از ما درخواست کرد. او به ما گفت اگر امکانات مورد نیاز را برای من فراهم نکنید، نمی‌توانم با شما همکاری کنم.

آزمون جزو پدیده‌های جام ملت‌ها بود
با پایان یافتن شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا، سایت خبری ـ تحلیلی ESPN آمریکا در گزارشی به تحلیل و مرور رویدادهای مهم این تورنمنت پرداخته و آن را تورنمنتی متفاوت با ادوار گذشته جام ملت‌ها توصیف کرده است. در این گزارش آمده است: تورنمنتی که استرالیا میزبانش بود خوب شروع شد و هرچه گذشت بهتر شد. از بازی افتتاحیه که «ساکروس» گل خورده برابر کویت را جبران کرد گرفته تا فینال دراماتیکی که میزبان برابر کره‌جنوبی انجام داد، چیزهای دوست داشتنی زیادی در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا رخ داد.اگرچه شوک‌های نابی به این دوره جام ملت‌ها وارد نشد اما شگفتی‌هایی در آن رقم خورد، از جمله حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی به‌دست امارات در مرحله یک‌چهارم نهایی، پیروزی چین در هر سه بازی‌اش در مرحله گروهی، شکست قطر در تمام بازی‌هایش و بسته ماندن دروازه کره‌جنوبی تا پایان نیمه اول دیدار فینال. به‌جز اینها اما داستان‌های زیبای دیگری هم رقم خورد: گلزنی فلسطین و هواداران ایرانی که جو ورزشگاه‌ها را پرشور می‌کردند.ESPN در بخشی دیگر از گزارش خود به استعدادهایی اشاره کرده که در این دوره جام ملت‌های آسیا نام‌شان بر سر زبان‌ها افتاد و نام سردار آزمون مهاجم 20ساله تیم ملی ایران را هم در میان آنها قرار
داده است.
 


Page Generated in 0/0055 sec