printlogo


کد خبر: 133071تاریخ: 1393/11/14 00:00
سرخط خبر

 محمدرضا عابد، رئیس شرکت سهامی فرش ایران گفت: تعیین قیمت‌های غیرتخصصی و بسیار پایین برای فرش دستباف باعث شده صنعت فرش استانی همچون کرمان با رکود جدی روبه‌رو شود.
 عباسعلی ایروانی، مدیرکل دفتر نظارت بر معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از وصول 600 میلیارد تومان حقوق دولتی معادن در سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان باید 3 درصد معادل 18 میلیارد تومان، به سازمان نظام مهندسی معدن اختصاص می‌یافت که تنها 500 میلیون تومان آن نصیب سازمان شد.
 پس از گذشت یک سال از فعالیت محمد‌رضا غفوری به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت این روزها اخباری مبنی بر تغییر وی به گوش می‌رسد و از محمدعلی گودرزی که سمت مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت را برعهده دارد به‌عنوان جایگزین وی یاد می‌شود.
 حسین میرشفیع،معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار کیلومتر راه‌ روستایی آسفالته در کشور احداث شده است، همین‌طور بیش از ۱۳۰ هزار کیلومتر راه استاندارد روستایی در کشور وجود دارد.
 به مناسبت سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر 2885 پروژه تولیدی و زیربنایی بخش کشاورزی با اعتباری معادل 1570 میلیارد تومان با حضور مسؤولان و مردم در سراسر کشور افتتاح شد و به بهره‌برداری می‌رسد.


Page Generated in 0/0051 sec