printlogo


کد خبر: 133632تاریخ: 1393/11/25 00:00
آوای شهر

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور اعلام کرد
تشدید برخورد با تخلفات در خطوط ویژه
فرمانده یگان عملیات و طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد با تخلفات در خطوط ویژه اتوبوسرانی بویژه تخلفات موتورسواران از امروز خبر داد.
سرهنگ سعید سپهری، فرمانده یگان عملیات و طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه برابر تصمیمات گرفته شده در فرماندهی پلیس پایتخت، طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه غیرمجاز در خطوط ویژه اتوبوسرانی از روز 25بهمن اجرایی می‌شود، گفت: در همین راستا مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در خطوط ویژه و استقرار کفی‌های جمع‌آوری موتوسیکلت با تخلفات انجام شده در خطوط ویژه اتوبوسرانی بویژه تخلفات موتوسیکلت‌سواران برخورد خواهند کرد. وی با بیان اینکه به جز اتوبوس‌های شرکت واحد تنها وسایل نقلیه امدادی با داشتن شرایط لازم و تعداد معدودی از خودروهای دارای مجوز، اجازه تردد در خطوط ویژه را دارند، به ایسنا بیان داشت: بنابراین تردد خودروهای بدون مجوز در خطوط ویژه ممنوع بوده و برابر قانون، متخلفان 500 هزار ریال جریمه خواهند شد که مبلغ این جریمه برای موتوسیکلت‌ها و ماشین‌های سواری یکسان است.

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد
افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل از اول فروردین ۹۴
با توجه به گذشت مهلت تایید یا رد مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل در سال ۹۴ از سوی فرمانداری به نظر می‌رسد فرمانداری با آن موافقت و در نهایت این مصوبه از ابتدای سال ۹۴ اجرا می‌شود. رضا تقی‌پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل (اتوبوس، مترو، تاکسی) در سال 94 اظهار داشت: در یکصدو بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تاریخ 5 بهمن‌ 93 این مصوبه به تایید اعضای شورای شهر رسید. وی تصریح کرد: پس از تصویب مصوبه اشاره شده، هیأت رئیسه شورای شهر تهران جهت تایید آن، مصوبه را به فرمانداری ارسال کرد که با گذشت بیش از 15 روز از زمان ارسال آن، به نظر می‌رسد فرمانداری نیز با افزایش کرایه‌ها مخالفتی نداشته است. تقی‌پور به فارس اظهار داشت: با توجه به مهلت قانونی اعلام‌شده در آیین‌نامه‌ها، فرمانداری تهران 15 روز مهلت دارد مصوبات شورا را تایید یا رد کند و با گذشت مهلت قانونی، این مصوبه قابلیت اجرایی پیدا کرده است. سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: مصوبه نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل از ابتدای فروردین 94 در شهر تهران اجرا خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0057 sec