printlogo


کد خبر: 133674تاریخ: 1393/11/25 00:00
سلام وطن

  بحمدالله در سی‌وششمین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال هم دیدیم بار دیگر مردم عزیز ایران، شکست‌ناپذیری‌شان در برابر استکبار و زورگویان دنیا را اثبات کردند و با حضور کم‌نظیر خود در این هوای سرد، گرمابخش حضور علاقه‌مندان ایران اسلامی در سراسر جهان شدند. ایرانیان، دست مریزاد!
قدسی
  آنها که دوست دارند آمریکا را بزک کنند و آن را با آن همه جنایت در تاریخ روابط با ایران، دوست کشور ما و نه دشمن بنمایانند، خواست مردم را که در روز 22 بهمن 93 با شعار فراگیر «مرگ بر آمریکا» میلیون‌ها بار در یک روز آن را فریاد زدند و از خدا خواستار نابودی این دشمن انسانیت شدند، دیدند یا باز هم خود را به خواب غفلت می‌زنند؟! ‌ای‌کاش این قوم به جای نمک‌شناسی آمریکا، نمک‌شناس کشور خود بودند.
جمشیدی
  مردم در همه‌پرسی 22 بهمن امسال با صدای رسا گفتند قدم زدن وزیرشان با آمریکای جنایتکار را نمی‌پسندند و تا آمریکا آدم نشود، دوست ندارند یک مسؤول ایرانی با آن شیاطین هم‌گام شود.
صفایی‌پور
  بار دیگر مردم ایران به وظیفه خود در حمایت از انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی خود، عمل کردند. حال دولت محترم نیز با نگاه به توانمندی‌های بومی این جمعیت عظیم و فهیم، درصدد انجام وظیفه‌اش که کار، کار و کار است، اقدام اساسی و باانگیزه کند.
یک هموطن


Page Generated in 0/0055 sec