printlogo


کد خبر: 133720تاریخ: 1393/11/26 00:00
اخبار

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس:
«محمد (ص)» مخاطب جهانی گسترده‌ای خواهد داشت
رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با اشاره به فیلم سینمایی
«محمد (ص)» تاکید کرد با درایت و هوشمندی همه عوامل و دست‌اندرکاران، نتیجه بسیار خوبی حاصل شده که می‌توان مخاطب جهانی گسترده‌ای را برای آن پیش‌بینی کرد. به گزارش فارس، محمود عاطفی این اثر سینمایی را یکی از ماندگارترین و بهترین آثار تاریخ سینمای ایران و جهان دانست و ضمن تقدیر و تشکر ویژه از عوامل این فیلم اظهار داشت: لطافت این فیلم پاسخ بسیار محکم و مستدل به همه کسانی است که این روزها با سوءاستفاده از آزادی‌های موجود و برای رسیدن به اهداف سخیف سیاسی و اقتصادی به پیامبر عظیم و بزرگوار اسلام توهین می‌کنند. وی ضمن مثبت ارزیابی کردن فیلم در به تصویر کشیدن هوشمندانه و ماندگار فراز‌هایی از حیات طیبه پیامبر اسلام (ص) گفت: فیلم محمد(ص) به عنوان بهترین سفیر فرهنگی مسلمانان برای همه مردم جهان است و به یقین آغاز اکران جهانی این فیلم بسترهای بیداری و شناخت عمیق مردم جهان را نسبت به پیامبر
اکرم (ص) فراهم خواهد کرد و پاسخی دندان‌شکن به هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای که استکبار علیه پیامبر اسلام (ص) به راه انداخته خواهد بود. محمود عاطفی ادامه داد: با درایت و هوشمندی همه عوامل و دست‌اندرکاران، نتیجه بسیار خوبی حاصل شده که می‌توان مخاطب جهانی گسترده‌ای را برای آن پیش‌بینی کرد.

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم و انیمیشن «محمد(ص)، پیامبر صلح»
مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم و انیمیشن «محمد(ص)، پیامبر صلح» تا پایان اسفندماه، گفت: اختتامیه این جشنواره مبعث حضرت رسول(ص) برگزار می‌شود. به گزارش فارس، علی‌اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی «محمد(ص)، پیامبر صلح» اظهار داشت: در پاسخگویی به اهانت مجدد غربی‌ها به پیامبر اعظم(ص)، معاونت قرآن و عترت ارشاد اقدام به برگزاری جشنواره «رحمه‌00‌للعالمین» کرد تا از این طریق شخصیت و سیره حضرت محمد(ص) را به جهانیان معرفی کند.


Page Generated in 0/0055 sec