printlogo


کد خبر: 133723تاریخ: 1393/11/26 00:00
اخبار

استقلالی‌ها دوباره به کیش می‌روند
با تصمیم کادرفنی آبی‌پوشان برای برگزاری اردوی خود راهی جزیره کیش خواهند شد. به نقل از سایت باشگاه استقلال، آبی‌پوشان با تصمیم کادر فنی استقلال در هفته‌ آینده و از روز سه‌شنبه 5 اسفند برای برگزاری یک اردوی کوتاه‌مدت راهی جزیره کیش خواهند شد. این اردو به مدت 5 روز و در جزیره کیش برگزار می‌شود و استقلالی‌ها 9 اسفندماه به تهران بازمی‌گردند.

شکایت داور بازی نفت و پیکان از منصوریان
داور و کمک‌داور بازی نفت تهران و پیکان از سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند. خانم فرهادی، وکیل آقایان علی صفایی و علی میرزابیگی داور و کمک‌داور بازی نفت تهران و پیکان از علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت تهران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتهام تهمت، افترا و نشر اکاذیب و مصاحبه‌های خلاف واقعیت شکایت کرد. دیدار این دو تیم روز پنجشنبه با نتیجه مساوی یک- یک به پایان رسید و در پایان مسابقه منصوریان صحبت‌هایی علیه تیم داوری این بازی انجام داد.

اینیستا: بارسا همچنان
 از بهترین تیم‌هاست
عملکرد بارسا در نیم‌فصل اول، تحت‌الشعاع پیروزی‌های پیاپی رئال‌مادرید قرار گرفت ولی حالا کاتالان‌ها نیز با کسب 10 پیروزی پیاپی، خودی نشان داده‌اند. اینیستا معتقد است تغییرات زیادی در سبک آنها ایجاد شده است و آنها هنوز از بهترین‌های جهان هستند. «نمی‌دانم مردم از خارج، چگونه بارسلونا را می‌بینند. وقتی در زمین هستیم، سعی می‌کنیم فوتبال بازی کنیم. تغییرات زیادی در سبک بازی ما ایجاد شده ولی در پایان همچنان سعی داریم فوتبال بازی کنیم. شما تمرین می‌کنید و خودتان را آماده می‌کنید که در زمین بهترین بازیتان را انجام دهید و این کاری است که ما هم در آن تلاش می‌کنیم. از نظر من، هم تیمی‌هایم بهترین‌های جهان هستند. شکی در آن ندارم. قبلا هم گفته بودم باید تمرکز کافی داشته باشیم و سعی کنیم سطح بالایمان را حفظ و تاکتیک‌هایمان را در زمین پیاده کنیم. باید به پیشرفت ادامه دهیم و سعی کنیم کاری کنیم هم‌تیمی‌هایمان بهتر به نظر بیایند زیرا ما یک تیم ورزشی هستیم و یک هدف مشخص داریم. بازی کردن کنار مسی آسان است. او همچنان من را شگفت‌زده می‌کند زیرا کاری که دوست دارد را در زمین انجام می‌دهد و همیشه در حال پیشرفت است».

بازگشت خانزاده به تمرینات پرسپولیس
محمد خانزاده، مدافع پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در دیدار مقابل پدیده غایب بود، از برد پرسپولیس پس از هفته‌ها خوشحال است. خانزاده در گفت‌وگویی بیان کرد: من به‌دلیل پیچیدگی مچ پایم نتوانستم هفته گذشته را به همراه تیم تمرین کنم و بیشتر تمرینات فیزیوتراپی انجام دادم. از شنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوم تا در صورت صلاحدید کادر پزشکی به تمرینات گروهی اضافه شوم.

شریفی به خلعتبری رسید
بیش از دو ماه پیش و درست قبل از آغاز تعطیلات طولانی‌مدت لیگ برتر بود که محمدرضا خلعتبری با هت‌تریک برابر گسترش فولاد در هفته هفدهم تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد 7 رساند و با پیشی گرفتن از مهدی شریفی عنوان بهترین گلزن فصل سپاهان را به‌تنهایی به خود اختصاص داد. با شروع مجدد مسابقات لیگ و تا قبل از هفته بیستم هیچ یک از مهاجمان سپاهان موفق به گلزنی نشده بودند تا اینکه بالاخره پای مهدی شریفی در بازی با فولاد به گل باز شد. شماره ۲۰ سپاهان که آخرین بار در هفته شانزدهم در بازی با پیکان دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرده بود بعد از دو ماه و نیم دوباره موفق به گلزنی برای سپاهان شد تا علاوه بر شکستن طلسم گل نزدن ۳هفته‌ای خود در لیگ برتر، در عنوان بهترین گلزن فصل سپاهان با خلعتبری شریک شود. دو گلزن برتر سپاهان البته هنوز ۶ گل از آقای گل فعلی مسابقات عقب هستند. لوسیانو ادینیو که در این هفته باز هم برای تراکتورسازی گلزنی کرد فعلا با ۱۳ گل بالاتر از سجاد شهباززاده ۱۱ گله بهترین گلزن لیگ چهاردهم است.


Page Generated in 0/0060 sec