printlogo


کد خبر: 135336تاریخ: 1393/12/23 00:00
سرخط خبر

 منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ دولت و مجلس بر این تصمیم هستند تا پایان سال ۹۵ همه نقاط محروم کشور از نعمت گاز برخوردار شوند که این موضوع نیز به وزارت نیرو ابلاغ شده است.
 محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای ساخت پالایشگاه آناهیتا، خودروسازی صحنه و فاز دوم پتروشیمی اوره و آمونیاک کرمانشاه پیگیری لازم را انجام می‌دهم.
 بالغ بر ۳۸ هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال سهم دولتی از ابتدای امسال تا نیمه اسفند واگذار شده است.
 بیژن نامدارزنگنه، وزیرنفت گفت: در واگذاری جایگاه‌های شرکتی قرار است از این پس چند شرکت محدود طرف معامله قرار بگیرند و همچنین عرضه سوخت به قیمت‌های متفاوت و متناسب با نوع جایگاه و خدمات صورت خواهد گرفت.
 محمدحسین انتظاری، دبیر شورایعالی فضای مجازی گفت: پروژه فیلترینگ وزارت ارتباطات و پروژه فیلترینگ شورایعالی فضای مجازی با موفقیت در حال اجرا و زیربار است؛ البته پروژه وزارت ارتباطات ملاک فیلترینگ ملی خواهد بود.
 هیات وزیران قیمت تضمینی پیله‌تر ابریشم را ۱۵۱ هزار ریال، چای درجه یک را ۲۱ هزار و ۸۰۰ ریال و چای درجه 2 را ۱۲ هزار و ۱۰۰ ریال برای سال زراعی94ـ ۱۳۹۳ تعیین کرد.
 کل سپرده‌های بانکی در تهران در پایان آذر امسال ۴۷۱۵۳۱۲ میلیارد ریال، سپرده‌ها با کسر سپرده قانونی ۴۲۴۸۲۵۶ میلیارد ریال و تسهیلات ۳۹۸۴۶۱۱ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین مجموع سپرده‌های بانکی در کل ۳۱ استان کشور در پایان ماه مذکور ۷۸۰۹۱۲۶ میلیارد ریال، سپرده‌ها با کسر سپرده قانونی ۶۹۳۸۴۱۷ میلیارد ریال و تسهیلات ۶۴۲۶۳۴۵ میلیارد ریال است.
 براساس جدیدترین آمارهای رسمی، تولید اتوبوس در شرکت‌های رانیران، زامیاد و آکیا دویچ در بهمن  امسال متوقف بوده است.
 محمود سیادت، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان گفت: نظر مثبت افغانستان برای فعال‌سازی اتاق بازرگانی ایران در افغانستان بعد از 13 سال پیگیری جلب شد.
 داوود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر ثبات تعرفه‌های تلفن ثابت طی سال‌های گذشته و مشکلاتی که این موضوع ایجاد کرده، از بدهی 900 میلیاردی مشترکان به مخابرات خبر داد.
 محمد امراللهی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران با تاکید بر اینکه بیمه ایران متعهد شده است دیون بیمه توسعه به مردم را پرداخت کند، گفت: کارمندان بیمه ایران در شرکت بیمه توسعه مستقر شده‌اند تا در اسرع وقت پرونده‌های خسارتی و زیان‌دیدگان بیمه توسعه را رسیدگی و پرداخت کنند.
 ‌سیاوش رضوانی، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعمال تخفیف 30درصدی در هزینه تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار و استقبال سرمایه‌گذاران چینی و هندی برای حضور در این بندر خبر داد و گفت: تخفیف 75درصدی در انبارداری کانتینر وارداتی و 85 درصدی در انبارداری کانتینر صادراتی از مشوق‌ها برای جذب سرمایه‌گذار است.
 ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن بهترین زمان برای تصویب وام ۶۰ میلیون تومانی امسال یا اوایل سال آینده است، گفت: اواخر سال آینده یا اوایل سال ۹۵ زمان مناسبی برای افزایش وام مسکن نیست.
  محمدرضا پورابراهیمی، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار از تهیه و قرائت گزارش تخلفات ارزی بانک‌ها در دولت دهم در صحن علنی مجلس خبر داد.
 


Page Generated in 0/0049 sec