printlogo


کد خبر: 135344تاریخ: 1393/12/23 00:00
چهره‌ها

ساخت نسخه جدید انیمیشن دامبو
تیم برتون، کارگردان سرشناس فیلم‌های «ادوارد دست قیچی» و «سویینی تاد» قصد دارد نسخه جدیدی از انیمیشن «دامبو» را بسازد. فیلمنامه این اثر توسط ارن کروگر، نویسنده مجموعه تبدیل‌شوندگان یا به عبارت آشناتر، «ترنسفورمرز» نوشته شده و دیزنی استودیوی پشتیبان آن است. خود کروگر و جاستین اسپرینگر، تهیه‌کننده فیلم‌های «فراموشی» و «ترون» هم تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. به گزارش تسنیم، ظاهرا رابطه سینوسی تیم برتون و کمپانی دیزنی در حال حاضر روی بالاترین نقطه قرار دارد، چرا که وی پس از ساخته سال 2010 خود، «آلیس در سرزمین عجایب» در حال تهیه قسمت دوم آن برای دیزنی است. از آنجایی که انیمیشن دامبو فقط 64 دقیقه است، چالش اصلی سازندگان قسمت جدید اضافه کردن پیچ و خم‌های داستانی است تا زمان فیلم را حداقل 30 دقیقه دیگر افزایش دهد. گفته می‌شود این محصول جدید ترکیبی از فیلم و انیمیشن با جلوه‌های ویژه سنگین خواهد بود.
بازی در نقش یک آدم منزوی
الیکا عبدالرزاقی با ابراز رضایت از حضور در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»، نقشش در این سریال را پیچیده و لایه لایه معرفی کرد. به گزارش مهر، الیکا عبدالرزاقی، بازیگر تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش اظهار کرد: بازی‌ام در سریال مازیار میری با نام «گاهی به پشت سر نگاه کن» که گفته می‌شد قرار است ماه رمضان سال آینده روی آنتن برود، به تازگی به پایان رسیده است. از طرفی منتظرم تا نقشم در سریال «اتاق عمل» آغاز شود و اگر این سریال ۹۰ قسمتی که شما می‌گویید عنوانش به «مرکز حاشیه» تغییر پیدا کرده، بنا باشد عید روی آنتن برود خیلی خوشحال می‌شوم و احتمالا بعد از عید به گروه ملحق خواهم شد. وی افزود: «گاهی به پشت سر نگاه کن» سریال جذابی است که کاراکتر اصلی آن را امین تارخ بازی می‌کند. او در قصه دو دختر دارد که نقش یکی از آنها را من بازی می‌کنم و این نقش بسیار پیچیده است. بازیگر سریال «شوخی کردم» یادآور شد: این شخصیت منزوی بوده و دچار مشکلات روحی و روانی است.
ساخت فیلمی از مبادله یک آمریکایی
تابستان گذشته وقتی بو برگدال، گروهبان ارتش آمریکا در افغانستان به تیتر یک خبرگزاری‌های جهان تبدیل شد، گفته شد احتمالا هالیوود بزودی فیلمی براساس زندگی وی بسازد. همان زمان هم احتمال ساخت چنین فیلمی توسط کاترین بیگلو یا تاد فیلد را می‌دادند. حالا خبر رسیده کاترین بیگلو قصد دارد جدیدترین پروژه سیاسی آمریکایی‎ها را کارگردانی کند. به گزارش تسنیم، بو برگدال تابستان 2014 توسط طالبان اسیر شد اما سران آمریکایی موافقت کردند تا وی را با 5 مامور با سابقه و تراز اول طالبان معاوضه کنند. ظاهرا قرار است تمرکز فیلم هم بیشتر روی همین موضوع باشد و از دلایل آمریکایی‌ها برای تن دادن به این داد و ستد پرده‌برداری کند. کارگردان 2 فیلم سیاسی «محفظه رنج» و «سی دقیقه پس از نیمه‌شب» در حالی این پروژه فعلا بدون نام را می‌سازد که نویسنده «سی دقیقه پس از نیمه‌شب»، مارک بوآل روی فیلمنامه اثر جدید هم کار خواهد کرد.
درگذشت سازنده فیلم «هنوز آلیس»
ریچارد گلتزر،‌ کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه «هنوز آلیس» در ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، گلتزر در سال ۲۰۱۱ به بیماری نورون‌های حرکتی مبتلا شده بود. «هنوز آلیس» درباره زندگی یک استاد دانشگاه در رشته زبانشناسی است که به آلزایمر مبتلا می‌شود. گلتزر در مراسم اسکار امسال بیمارتر از آن بود که حضور پیدا کند؛ مراسمی که در آن، جولین مور،‌ جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. گلتزر پیش از این، در نیویورک فیلمنامه‌نویسی تدریس و تهیه‌کنندگی می‌کرد. وی در سال ۲۰۱۳ فیلم «روزهای پایانی رابین هود» را با همراهی واش وستمورلند ساخت که کوین کلاین،‌ سوزان ساراندون و داکوتا فنینگ در آن بازی می‌کردند فیلمی که درباره روزهای آخر ارول فلین، ستاره هالیوود است. پس از این فیلم،‌ حال گلتزر وخیم‌تر شد به طوری که در طول ۲۳ روز فیلمبرداری فیلم «هنوز آلیس»، با تایپ یک انگشتی روی آی‌پد با عوامل فیلم ارتباط برقرار می‌کرد.


Page Generated in 0/0121 sec