printlogo


کد خبر: 136238تاریخ: 1394/1/22 00:00
سلام وطن

  از نیروی محترم انتظامی به‌خاطر ایجاد نظم و امنیت در کشور بویژه روزهای پایان سال گذشته و روزهای آغازین سال جاری کمال تشکر را داریم. راهنمایی و رانندگی نیز در کنترل راه‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای مدیریت بسیار مناسبی ارائه داد که جای قدردانی دارد. خداقوت!
مجیدی
     باید تیم مذاکره‌کننده کشورمان حواسش کاملاً جمع باشد که طوری در 3 ماه آینده توافق نکند که 12-10 سال پیش توافق کردند و اروپایی‌ها بدون آنکه به هیچ یک از توافقات‌شان عمل کنند، برنامه هسته‌ای کشورمان را تعطیل کردند. البته اسمش در دولت اصلاحات تعلیق بود ولی عملا دیدیم برای «هیچ»، همه چیز را تعطیل کردند. آیا این بار به کدخدایی که خود را صاحب همه چیز می‌داند و بسیار بدقول‌تر از اروپایی‌ها است، می‌خواهند اطمینان کنند؟!
یوسفی
  امسال، سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است. ملت که موضعش مشخص است و در راهپیمایی‌های روز قدس، 13 آبان و 22 بهمن، همیشه مواضع ضداستکباری و علیه فتنه و فتنه‌گران را فریاد کرده است. دولت هم ان‌شاءالله خواست خود را به ملت نزدیک و نزدیک‌تر کند تا همدل و همزبان، متحد و با وحدت کامل به پیشرفت ادامه داده و آن را تسریع کنیم.
سعیدزاده
  مسلمانان دنیا از آل‌سعود بپرسند چرا در مواقع حملات رژیم صهیونیستی به غزه، نه تنها از فلسطینی‌ها لااقل به خاطر عرب بودن‌شان حمایت نکردند بلکه به اسرائیل غاصب کمک هم کردند ولی به کشور مسلمان یمن تهاجم می‌کنند؟ آیا این نشانه همبستگی کامل 2 نوچه آمریکا یعنی اسرائیل و سعودی نیست؟ آیا نباید بیدار شوند؟
یک هموطن
 


Page Generated in 0/0054 sec