printlogo


کد خبر: 139010تاریخ: 1394/3/6 00:00
سرخط خبر

 محمد سعیدنژاد، رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تصمیم وزارت آموزش و پرورش در تعطیلی هنرستان‌های دریایی برخلاف اهداف توسعه دریامحور است، از تخصیص ۴۰۰ میلیون دلار منابع صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری در بنادر خبر داد.
 حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره تاثیرات افزایش نرخ سوخت روی محصولات کشاورزی و دامی گفت: افزایش بهای حامل‌های انرژی بر قیمت تمام‌شده محصولات دامی تاثیرگذار است و در این ارتباط کمیته مخصوصی تشکیل شده است.
 اکبر کمیجانی، قائم مقام رئیس کل بانک مرکزی ایران افزایش ۲ درصدی رشد اقتصادی ایران در سال جاری را دستاورد لغو تحریم‌ها پس از توافق هسته‌ای دانست و گفت: «بر فرض اینکه شرایط فعلی پابرجا بماند، ما انتظار داریم نرخ رشد اقتصاد ایران حدود یک درصد باشد».
 ولی‌الله افخمی‌راد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به افزایش هزینه‌های سوخت گفت: افزایش نرخ سوخت تاثیر زیادی روی هزینه‌های حمل و نقل ندارد و نرخ حمل‌ونقل تجاری بعد از افزایش نرخ سود تغییر نمی‌کند.
 بانک‌های سوییسی در اقدامی هماهنگ با درخواست کشورهایی مانند آلمان، هند، روسیه، فرانسه و دیگر کشورها، اطلاعات مشتریان خارجی خود را که به‌عنوان فراریان مالیاتی در این کشورها هستند، منتشر کردند.
 حسین ابویی‌مهریزی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور که اخیرا با تصویب مجلس شورای اسلامی به قانون تبدیل شده است، پس از ابلاغ رسمی از سوی رئیس‌جمهور به اجرا درمی‌آید.
 مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران نسبت به وقوع فسادهای جدید در نظام بانکی هشدار داد و از دخالت دستوری در بازار پول انتقاد کرد.
 


Page Generated in 0/0047 sec