printlogo


کد خبر: 139781تاریخ: 1394/3/20 00:00
سرخط خبر

  عباسعلی آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه حساب امانی پیش‌فروش مسکن تا پایان خرداد از سوی بانک مسکن به شعب ابلاغ می‌شود، گفت: باید نام بانک مسکن را بانک توسعه‌ای بگذارند و از این بانک می‌خواهم راهکارهای جدیدی برای تامین منابع مالی توسعه طرح‌های جدید احیای بافت‌های فرسوده ارائه کند.
  ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی از ابلاغ پرداخت تسهیلات ۶۰ میلیونی مسکن برای عموم مردم توسط بانک‌های تجاری و خصوصی خبر داد و گفت: رشد اقتصادی باید استمرار داشته باشد که این هم از طریق انضباط پولی و مالی امکانپذیر است.
  حشمت‌الله نظری، عضو هیأت‌مدیره و سخنگوی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در ۲۱ استان کشور در حال انجام است، گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۱۷ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
  حسین رجب‌صلاحی به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس جانشین حسن ولی‌پور شد.
  با واگذاری نامبرینگ‌های جدید توسط وزارت ارتباطات، ظرفیت شماره‌های تلفن همراه کشور به ۲۳۰ میلیون رسید.
  غلامرضا کاتب، رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با اشاره به اینکه رفع معضل بیکاری نیازمند ۷ مرحله توجه است، گفت: ۹۶ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهارت اشتغال را ندارند که این مساله به معنی افزایش بیکاری در جامعه است.
  مختار مهاجر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: خرید توافقی سیب‌زمینی با احتساب هزینه حمل به قیمت هر کیلوگرم ۴۰۰ تومان از کشاورزانی که برای فروش ثبت‌نام کرده‌اند، آغاز شد.
 


Page Generated in 0/0141 sec