printlogo


کد خبر: 139811تاریخ: 1394/3/20 00:00
اخبار

اجاره استقلال غیرقانونی است
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اجاره دادن باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش خلاف قانون است. علی اشرف پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اجاره دادن باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش کاری خلاف قانون است. آنها فقط می‌توانند درباره قرارداد اسپانسرینگ اقدام کنند. این درحالی است که روز دوشنبه نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش از اجاره 3ساله باشگاه استقلال به فردی به نام سبک‌دست خبر داد.

حضور بازیکن رئال در جشن بارسا
ستاره سابق رئال‌مادرید در جشن قهرمانی بارسلونا در برلین شرکت کرد که این باعث خشم هواداران رئال‌مادرید شده است. مسعوت اوزیل الان در فوتبال جزیره و برای آرسنال بازی می‌کند. او 2 سال پیش بازیکن رئال‌مادرید بود و بازی‌های درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشت.طبیعی است که هواداران رئال‌مادرید به این ستاره آلمانی حساسیت نشان دهند، بویژه اینکه او قهرمانی در لیگا را با رئال به دست آورد و بازیکن محبوبی در این تیم بود اما حرکتی را انجام داد که باعث خشم هواداران رئال‌مادرید شد. روزنامه بیلد آلمان نوشت که مسعوت اوزیل به همراه جولین دراکسلر، ستاره شالکه بعد از آنکه بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد به جشن این تیم در برلین رفتند. آنها دعوت نیمار را برای شرکت در این جشن پذیرفتند و به همین خاطر نیز در مراسم آبی و اناری‌ها شرکت کردند. بدون شک هواداران رئال‌مادرید از این حرکت اوزیل خشمگین خواهند شد. روزنامه «دیونسا سنترال» نیز به انتقاد از ستاره سابق رئال پرداخت. روزنامه «اسپورت» ایالت کاتالونیا پیش از این اوزیل را یک بارسلونایی دانست و این سخنان را از زبان او منتشر کرد: «از کودکی طرفدار بارسلونا بوده‌ام. بارسلونا تیم رویاهای من است و امیدوارم روزی بازی در این تیم را تجربه و در کنار لیونل مسی بازی کنم.» اوزیل در آرسنال نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و احتمال بازگشت او به فوتبال آلمان زیاد است. شالکه و بایرن‌مونیخ از مشتریان این بازیکن هستند.

اخراج مونتلا از فیورنتینا
وینچنزو مونتلا، از هدایت تیم فیورنتینا برکنار شد. باشگاه فیورنتینا دیروز با ارسال بیانیه‌ای روی وب سایت رسمی‌اش نوشت: رفتار اخیر مونتلا، به وضوح نشان داد که او خواهان فسخ قرارداد قانونی است که 2 سال قبل امضا کرده است بنابراین با ابراز تأسف، حقیقت این است که دیگر رابطه اعتماد گونه برای ادامه هر گونه رابطه وجود ندارد و برای باشگاه بهتر است که او اخراج شود. این تصمیم ناگهانی، مشکلاتی درون ساختار فیورنتینا به وجود می‌آورد که ما باید سریعاً آن را حل کنیم. به نظر می‌رسد، درگیری لفظی هفته گذشته میان دلاواله، ریاست باشگاه فیورنتینا و وینچنزو مونتلا، دلیل اصلی جدایی وی از فیورنتینا بوده است.

حذف مشکوک نام 2 کشتی‌گیر
فدراسیون کشتی در حالی مجددا اسامی نفرات شرکت‌کننده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را اعلام کرده که نام 2 کشتی‌گیر از این فهرست حذف شده است. در فهرستی که اخیرا از سوی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی اعلام شده نام مهران میرزایی و جمال میرزایی، 2 کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم حذف شده و این 2 کشتی‌گیر نمی‌توانند در رقابت‌های انتخابی کشتی بگیرند. این در حالی است که در فهرست اولیه نام این دو وجود داشته است. حال مشخص نیست این دو کشتی‌گیر با محرومیت یا تنبیه انضباطی مواجه شده‌اند یا اینکه مشکل دیگری برای حضور در رقابت‌های انتخابی داشته‌اند. دیگر تغییرات رخ داده نیز اضافه شدن نام داوود عابدین‌زاده به جمع کشتی‌گیران وزن 85 کیلوگرم و همچنین انتقال یوسف اخباری از وزن 75 به 80 کیلوگرم فرنگی بوده است. عابدین‌زاده پس از مسابقه‌های قهرمانی آسیا کشاله ران خود را جراحی کرده و حضورش در رقابت‌های انتخابی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

میزبانی جام‌جهانی روسیه و قطر تغییر نمی‌کند
فدراسیون بین‌المللی فوتبال آب پاکی را روی دست مخالفان خود ریخت و در بیانیه‌ای تاکید کرد میزبانان جام‌های جهانی 2018 و 2022 تغییر نمی‌کنند. فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار بیانیه‌ای درباره میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 گفت: میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 تغییر نمی‌کند. تنها در صورتی موافق رای‌گیری مجدد برای میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 هستیم که مدارک کافی مبنی بر خرید رای برای این دو میزبانی وجود داشته باشد.در ادامه این بیانیه آمده است: روسیه و قطر به صورت دموکراتیک توانستند میزبانی جام‌های جهانی را کسب کنند و هیچ مشکلی بر سر راه آنها برای کسب میزبانی نبوده است.


Page Generated in 0/0140 sec