printlogo


کد خبر: 139873تاریخ: 1394/3/21 00:00
رویدادها

بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» به جنگ داعش رفت
«مایکل انرایت»، بازیگر هالیوودی که برای بازی در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» شهرت دارد، برای جنگ علیه داعش به سوریه رفته است. به گزارش فارس، «مایکل انرایت»، بازیگر 51 ساله هالیوود که در فیلم «دزدان دریای کارائیب: گنجه مرد مرده» در نقش یکی از افراد در عرشه کشتی بازی می‌کرد، اخیرا برای جنگ علیه داعش به کردهای سوریه پیوسته است. «انرایت» در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی الان دوبی گفت: زمانی‌که ویدئوهای مربوط به سوزانده شدن خلبان اردنی به دست داعش و همچنین سربریدن روزنامه‌نگار آمریکایی را دیدم تصمیم گرفتم به این جنگ بیایم. از همه اینها بدتر این است که این کار را یک مرد انگلیسی انجام داد. وی تاکید کرد: آنها باید از روی کره زمین پاک شوند. آماده‌ام که برای این هدف بمیرم. من برای مبارزه اینجا هستم نه برای بازی کردن، حتی اگر لازم باشد در این راه جانم را خواهم داد. این بازیگر انگلیسی‌الاصل هالیوود که تاکنون در حدود 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده، در خلال مصاحبه خود نیز عنوان کرده در این سفر با دین اسلام آشنا شده و نام خود را نیز به «مصطفی مایکل علی» تغییر داده است.

میشل هانکه هم به سراغ اینترنت می‌رود
میشل هانکه، کارگردان برنده اسکار قصد دارد فیلم جدیدش را با موضوع اینترنت بسازد. به گزارش مهر به نقل از گاردین، میشل هانکه، فیلمساز خلاق و کهنه‌کار سینما با تغییر موضوع فیلمی که قبلا اعلام کرده بود به آن فکر می‌کند، اعلام کرد پروژه بعدی‌اش را درباره شخصیت‌هایی که با اینترنت به هم وصل شده‌اند، می‌سازد. هانکه گفت با شنیدن خبری درباره «فلش‌ماب» ایده عجیبی به ذهنش خطور کرد. درامی درباره گروهی از شخصیت‌های آنلاین که با فلش‌ماب به هم ارتباط یافته‌اند، طبعا نمی‌تواند موضوع قابل انتظاری برای کارگردان فیلم‌هایی چون «روبان سفید» و «عشق» باشد. در عین حال شنیدن این خبر از این کارگردان مطرح که پیش از تولید دست به معرفی فیلمش بزند هم اندکی غیرقابل انتظار است. هانکه که اکنون در حال جست‌وجو برای یک فیلم متفاوت در پاریس است تا اطلاعات بیشتری درباره فیلم جدیدش به دست آورد، گفت: من یک پروژه در دست تولید داشتم، اما آن را به دلایل مختلفی که نمی‌خواهم درباره‌‌شان توضیح بدهم، رها کردم.

تکلیف یکی از آثار در انتظار مانده روشن شد
موافقت صدا و سیما با ساخت سریال «دا»
به دنبال واکاوی سریال‌های فاخری که در صف انتظار برای ساخت قرار دارند، تاکنون یکی از آنها با چراغی روشن برای تولید به حرکت درآمده و به گفته منوچهر محمدی، تهیه‌کننده سریال «دا»، ۲۰ قسمت اول این سریال مورد تایید مسؤولان صدا و سیما قرار گرفته است. به گزارش تسنیم،  پس از تالیف این کتاب بود که حوزه هنری تصمیم گرفت سریالی را با محوریت آن به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و با مشارکت صداوسیما به تولید برساند. اسعدیان نگارش فیلمنامه این سریال را انجام داده و متن آن را در 32 قسمت به نگارش درآورد و از سال گذشته به اداره کل امور نمایش سازمان صداوسیما فرستاده شد و در انتظار تصمیم مدیران بوده است. سریال «دا» اقتباسی است از کتاب پرفروش «دا» که در بر گیرنده مجموعه خاطرات سیده‌زهرا حسینی از 8 سال دفاع مقدس بوده و حال قرار است سریال آن در 32  قسمت تهیه شود.

اعتراض فعالان محیط زیست به فیلمبرداری اسپیلبرگ
شماری از فعالان حقوق حیوانات به فیلمبرداری فیلم جدید استیون اسپیلبرگ اعتراض کردند. به گزارش مهر به نقل از اینترنشنال اسکرین، فعالان حقوق حیوانات می‌گویند بیش از ۳۵ هزار نفر بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که از استیون اسپیلبرگ می‌خواهد تا فیلم جدیدش را که با اقتباس از اثری از رولد دال انجام می‌شود، در جزایر فارو نسازد. این درخواست به دلیل اعتراض به شکار نهنگ‌ها در این جزایر است و این افراد از دریم ورکز و والدن میدیا خواسته‌اند تا کار تولید این فیلم را که از ماه دیگر شروع می‌شود، در این منطقه متوقف کنند. فعالان محیط زیست با این کار اعتراض خود را نسبت به برنامه شکار سالانه نهنگ‌ها و بویژه دولفین‌های پهلو سفید در جزایر آتلانتیک شمالی اعلام می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0069 sec