printlogo


کد خبر: 139961تاریخ: 1394/3/23 00:00
اخبار

برنامه تیم‌ملی تا اولین دیدار انتخابی جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه با پرواز چارتر مستقیم به داش‌آغوز سفر خواهد کرد تا سه‌شنبه به مصاف تیم‌ملی فوتبال ترکمنستان برود. تیم‌ملی فوتبال ایران که روز پنجشنبه  در تاشکند به مصاف تیم‌ملی فوتبال ازبکستان رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد، یکشنبه با پروازی چارتر به صورت مستقیم به داش‌آغوز شهری که در حدود 600 کیلومتری عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان است، پرواز خواهد کرد تا اولین دیدار خود را در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه برگزار کند. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان، سه‌شنبه ساعت 17:30 به وقت ایران و 18 به وقت محلی ترکمنستان در شهر داش‌آغوز برگزار خواهد شد. ملی‌پوشان فوتبال ایران تنها یک جلسه در داش‌آغوز تمرین خواهند کرد. بازیکنان تیم‌ملی پس از دیدار مقابل ازبکستان، صبح دیروز (جمعه) ریکاوری کردند و تا یکشنبه در ازبکستان بسر خواهند برد و پس از آن با هواپیمایی ازبک از تاشکند به داش‌آغوز خواهند رفت. سیدجلال حسینی که با مشکل مالیاتی مواجه شده بود و به همین دلیل نتوانست از کشور خارج شود و تیم‌ملی را همراهی کند در دیدار مقابل ترکمنستان نیز در جمع ملی‌پوشان نخواهد بود.

قهرمان المپیک با چوب به دنبال داور افتاد
علیرضا رضایی درباره حرکات ناشایست امید نوروزی در جریان مسابقات انتخابی تیم‌ملی اظهار کرد: نوروزی یکی از قهرمانان پر افتخار کشتی ایران است و ما به هیچ وجه از او انتظار چنین برخوردی را نداشتیم. بدون شک کمیته انضباطی فدراسیون کشتی براساس قانون با او برخورد خواهد کرد. وی درباره موضع فدراسیون کشتی در قبال خودداری حمید سوریان از حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی اظهار کرد: قهرمانانی مانند حمید سوریان برای ما و مردم قابل احترام هستند بنابراین هر تصمیمی هم که بگیرند برای ما قابل احترام است اما حضور در تیم‌ملی باید از راه کانال انتخابی باشد و ما براساس قانون عمل خواهیم کرد. حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک به‌رغم اینکه در محل برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی در سالن شهید بهشتی مشهد حاضر شده بود و حتی اقدام به گرم کردن خود نیز کرد اما به یکباره و بدون اطلاع مسؤولان، سالن مسابقات را ترک کرد و حاضر نشد مقابل پاپی به روی تشک مبارزه برود. همچنین در کشتی وزن 66 کیلوگرم فرنگی امید نوروزی، قهرمان جهان و المپیک به مصاف مهدی زیدوند رفت که زیدوند در ابتدا با یک نمایش بهتر، 4 بر صفر پیش افتاد. در ادامه نوروزی قصد اجرای فن سالتو را داشت که این فن را ناقص اجرا کرد و زیدوند روی پل نرفت اما نوروزی معتقد بود باید امتیاز بگیرد. با بازبینی فیلم، داوران امتیازی به نوروزی ندادند که او دوبنده‌اش را از تن درآورد و قصد کشتی گرفتن نداشت که با اصرار عرب، رئیس هیات کشتی فارس به مسابقه برگشت اما تلاش نوروزی در ادامه فایده نداشت و در حالی که 5 بر1 عقب بود در 20 ثانیه آخر کشتی را رها کرد و با شکستن تابلوهای تبلیغاتی تشک را ترک کرد که این رفتار ناپسند با واکنش تماشاگران مواجه شد و او را هو کردند. در ادامه نوروزی یکی از چوب‌های تابلوی تبلیغاتی را برداشت و به سمت میز داوران و مسؤولان حمله‌ور شد که نیروهای امنیتی او را متوقف کردند.

مسی: من و رونالدو هیچ رقابتی با هم نداریم
رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در سال‌های اخیر باعث شده تا وقتی پای رقابت‌های باشگاهی نیز در میان نیست، خبرنگاران از مسی درباره این رقابت سوال کنند. این دو بازیکن 7 توپ طلای فوتبال جهان را به خود اختصاص داده‌اند. لیونل مسی در گفت‌وگو با رسانه‌های آرژانتینی درباره این رقابت گفت: من و رونالدو هیچ رقابتی با هم نداریم. این چیزی است که فقط رسانه‌ها آن را اختراع کرده‌اند و به آن دامن می‌زنند. من و رونالدو تنها سعی می‌کنیم برای تیم‌مان مفید باشیم. هیچ وقت من و او با هم رقابتی نداشتیم. لیونل مسی در نوجوانی در حالی که پیشنهاد پیوستن به آرسنال را داشت به بارسلونا پیوست و در این تیم تبدیل به بازیکن بزرگی شد که خیلی‌ها او را با مارادونا مقایسه می‌کنند. او درباره رفتن به بارسلونا گفت: سخت است بگویم که اگر به آرسنال می‌رفتم شرایطم چه می‌شد. قطعا شرایط درسی من اگر به آرسنال می‌رفتم فرق می‌کرد و انسان متفاوتی نسبت به آنچه در اسپانیا هستم، می‌شدم ولی این را نیز باید در نظر گرفت که لیگ برتر حساسیت زیادی دارد و لیگ رقابتی‌تر است. از طرفی این را به خوبی می‌دانم که هر چه دارم از بارسلونا دارم.


Page Generated in 0/0176 sec