printlogo


کد خبر: 140385تاریخ: 1394/3/30 00:00
مذاکره رودرروی استقلال با سرمربی سابق تیم ملی کرواسی
استیماچ جانشین امیر خان

گزینه اصلی هدایت استقلال صبح روز جمعه وارد تهران شد و سپس با مسؤولان باشگاه استقلال نشستی برگزار کرد.ایگور استیماچ گزینه خارجی و اصلی هدایت استقلال در این فصل بامداد روز جمعه وارد ایران شد و پس از حضورش در تهران، بلافاصله با مسؤولان استقلال نشستی را برگزار کرد که گویا به توافقات اولیه دست پیدا کرده‌اند. در همین رابطه قرار است جلسه دیگری را برای تکمیل این توافق برگزار کنند تا در صورت توافق نهایی، این مربی به‌عنوان سرمربی استقلال کارش را با آبی‌پوشان آغاز کند البته گفته می‌شود مسؤولان استقلال هنوز چند گزینه دیگر را برای پست سرمربیگری زیر نظر دارند اما با توافقاتی که با این گزینه خارجی به عمل آمده استیماچ بیشتر از دیگر گزینه‌ها شانس نشستن روی نیمکت استقلال را دارد. استیماچ پس از مذاکره با اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درباره حضورش در ایران گفت: قبل از اینکه بخواهم مذاکرات نهایی را انجام دهم باید ببینم باشگاه استقلال چه ظرفیتی دارد اما طبق شنیده‌ها و مطالعاتم این باشگاه 20 میلیون هوادار دارد و حق این هواداران قهرمانی است اما باید در ابتدا امکانات را ببینم. وی درباره اینکه در جلسه با اعضای هیأت  مدیره درباره مسائل مالی هم صحبت کرده‌ای یا خیر، ادامه داد: ما درباره شرایط کاری صحبت کردیم و به هیچ عنوان درباره مسائل مالی حرفی رد و بدل نشد.‌ همانطور که گفتم باید ابتدا امکانات باشگاه استقلال را ببینم و بعد از آنکه از امکانات بازدید کردم در جلسه بعدی درباره مسائل مالی هم حرف می‌زنیم. گزینه سرمربیگری استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا جلسات او با اعضای هیأت مدیره استقلال ادامه دارد یا نه،‌گفت: بله جلسات ما ادامه دارد.وی در خصوص شناختش از فوتبال ایران هم اظهار داشت: من از فوتبال ایران خیلی چیزها می‌دانم چرا که کمک‌هایم در ایران کار کرده‌اند و اطلاعات کافی از فوتبال ایران به من دادند.استیماچ در پایان اظهار داشت: لوکا رادمند و میاچ پیش از این در ایران کار کرده‌اند و اطلاعات خوبی از ایران به من داده‌اند.
استیماچ یکشنبه از ایران می‌رود
گزینه سرمربیگری فوتبال استقلال در صورت به دست آمدن هر نتیجه‌ای در مذاکرات روز یکشنبه تهران را به مقصد زاگرب ترک خواهد کرد. استیماچ مربی کروات مدنظر باشگاه استقلال روز یکشنبه تهران را به مقصد کرواسی ترک خواهد کرد.این درحالی است که چه استیماچ با استقلال توافق کند یا نکند او روز یکشنبه از ایران خواهد رفت. اگر مذاکرات این مربی با استقلالی‌ها مثبت باشد که او لوکا رادمند و میاچ را به عنوان دستیارانش انتخاب خواهد کرد و اگر هم این اتفاق رخ ندهد استیماچ بدون رسیدن به نیمکت استقلال از کشورمان می‌رود.
گزینه برزیلی استقلال امروز در تهران
سرمربی برزیلی تیم سوپانبوری تایلند جهت مذاکره با مسؤولان باشگاه استقلال امروز وارد ایران می‌شود.سرخیو فاریاس، سرمربی برزیلی قرار است شنبه وارد ایران شود تا برای هدایت تیم استقلال با مسؤولان این تیم مذاکره کند.فاریاس دوران مربیگری نسبتا خوبی را پشت‌سر گذاشته و در سال 2009 به همراه تیم پوهانگ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. او در سال 2010 با تیم الاهلی به ایران آمد و در حال‌ حاضر نیز هدایت تیم سوپانبوری تایلند را برعهده دارد.فاریاس 48 ساله در تیم‌هایی همچون زیر 17 سال و زیر 20 سال برزیل، پوهانگ، الاهلی، الوصل و گوانگجو مربیگری کرده است و یک بار نیز به عنوان بهترین مربی سال کره انتخاب شده است. سایت باشگاه استقلال تهران از آمدن یک مربی خارجی به فوتبال ایران در روز شنبه خبر داده بود البته بعید نیست در صورت توافق باشگاه استقلال با گزینه کروات، سفر فاریاس به ایران هم لغو شود.
 


Page Generated in 0/0098 sec