printlogo


کد خبر: 141277تاریخ: 1394/4/13 00:00
اخبار

مهدوی‌کیا سرمربی تیم نوجوانان هامبورگ
کاپیتان پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نوجوانان هامبورگ انتخاب شد. مهدی مهدوی‌کیا که دوره موفقیت‌آمیز را در هنگام بازیگری در هامبورگ پشت سرگذاشت، به‌عنوان سرمربی جدید تیم نوجوانان هامبورگ انتخاب شد. وی قرار است اوایل هفته آینده راهی آلمان شود تا مراسم معارفه‌اش در باشگاه هامبورگ برگزار شود. مهدوی‌کیا همچنین به عنوان مربی تخصصی تمام رده‌های سنی هامبورگ در زمینه‌های سانتر و کاشته انتخاب شده است. قرار است وی در بحث تکتیک‌های هجومی هم در کنار مربیان آکادمی هامبورگ فعالیت کند.

دستیار کی‌روش در نساجی
دستیار کارلوس‌ کی‌روش در تیم‌ملی پرتغال سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شد.پائولو آلوس به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد. این مربی 45 ساله به همراه دستیارش ریکاردو سیلوا آمرال بزودی به ایران می‌آیند تا کار خود را برای فصل آینده آغاز کنند. صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگویی این خبر را تایید کرد.
 
بازیکن ایرانی- ژاپنی به ساراگوسا پیوست
ستاره سرزو اوزاکای ژاپن که پیش از این قرار بود برای تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی بازی کند به تیم رئال ساراگوسای اسپانیا پیوست. آریا جسور هاسه‌گاوا، بازیکن 26 ساله ژاپنی- ایرانی با باشگاه رئال ساراگوسای اسپانیا به توافق نهایی رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد. ساراگوسا در لیگ دسته دو اسپانیا بازی می‌کند و فصل قبل این شانس را داشت تا جواز حضور در رقابت‌های لیگا را به دست آورد اما در نهایت در بازی‌های پایانی نتوانست امتیازات لازم را جمع کند. هاسه‌گاوا در پست هافبک بازی می‌کند. او در دسامبر 2012 توسط زاکرونی،‌ سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ژاپن برای بازی دوستانه برابر آذربایجان دعوت شد اما در آن دیدار اصلا به میدان نرفت و این نخستین و آخرین باری بود که او به تیم‌ملی ژاپن دعوت شد.کارلوس کی‌روش در سال 2013 تلاش کرد از هاسه‌گاوا در تیم‌ملی ایران استفاده کند اما در نهایت این انتقال بنا به دلایلی انجام نشد. این بازیکن از پدری ایرانی و مادری ژاپنی متولد شده است.
 
جلسه غیرعلنی در انزلی برای انتخاب علی دایی!
عضو هیات مدیره ملوان درباره جلسه تصمیم‌گیری برای انتخاب دایی به‌عنوان سرمربی این تیم گفت: احتمالا این جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شده است، چرا که هیچ یک از اعضای هیات مدیره در آن حاضر نبودند. محمود آذرگون درباره خبر حضور علی دایی روی نیمکت فصل آینده ملوان، اظها‌ر کرد: حضور علی دایی وعده‌ای است که داریوش بهشتی، مالک جدید این تیم به هو‌اد‌ا‌ران داده و احتمالا به دنبال این است که او را به انزلی بیاورد اما از حضور قطعی او در انزلی اطلاعی ندارم. عضو هیات مدیره ملوان در پاسخ به این سوال که آیا روز پنجشنبه جلسه‌ای درباره انتخاب سرمربی برگزار شده؟ تصریح کرد: جلسه‌ای را درباره مالکیت ملوان برگزار کردیم و به توافق رسیدیم که بهشتی عهده‌‌دار‌ مسؤولیت این تیم شود اما درباره سرمربی احتمالا جلسه‌ای غیرعلنی در خارج از باشگاه ملوان برگزار شده است.

واکنش جالب افشارزاده در پاسخ به سوالی درباره طالب‌لو
مدیرعامل استقلال ترجیح داد از پاسخ دادن به سوالی درباره ماندن وحید طالب‌لو در این تیم خودداری کند. بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که جلسه‌ای که با نظری‌جویباری و بهرام امیری داشته به چه منظور بوده است، گفت: جلسه خوبی بود و درباره وضعیت خودمان و نقل و انتقالات صحبت کردیم. همه تلاشمان روی آماده‌سازی تیم به شکل مطلوب برای رقابت‌های لیگ برتر است. ما باید تیم خوبی ببندیم تا دل هواداران شاد شود و برای این کار تمهیداتی اندیشیده‌ایم. وی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت نقل‌وانتقالات تیمش راضی است، گفت: وضعیت نقل و انتقالات ما خیلی خوب و راضی‌کننده پیش می‌رود و امیدوارم تا پایان کار هم به همین شکل کار را پیش ببریم. مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: خوشبختانه کادر فنی ما برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ انجام داده و طی آن کار را پیش می‌برد. البته جا دارد یک بار دیگر از زحماتی که قلعه‌نویی پارسال کشید تشکر کنم و امیدوارم هر جایی که هست موفق باشد. افشارزاده از پاسخ دادن به این سوال که آیا صحت دارد او مانع جدایی طالب‌لو از استقلال شده، خودداری کرد و با گفتن «خداحافظ» ترجیح داد به این سوال پاسخ ندهد.


Page Generated in 0/0055 sec